کد خبر: ۸۷۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۳۴

مطهری: اگر مشارکت حمایت نمی‌کرد احتمال نزدیکی اصولگرایان به موسوی زیاد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی مطهری معتقد است: «بعید می‌دانم در انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان به اجماع نهایی برسند. البته الزامی هم برای اجماع صد درصد روی کاندیدای خاصی نیست».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ علی مطهری در گفتگویی که روز شنبه در روزنامه اعتماد منتشر شده،‌ افزوده است: «به اعتقاد من اصولگرایان سه دسته هستند؛ یک دسته به آقای احمدی‌نژاد اعتقاد دارند، ایشان را اصلح می‌دانند و از او حمایت خواهند کرد. یک دسته به احمدی نژاد انتقاد دارند. این دسته به دلیل آنکه تصور می‌کنند نظر رهبری روی احمدی نژاد است از روی مصلحت از ایشان حمایت می‌کنند. آنها به جای آنکه به دنبال انتخاب اصلح باشند، به دنبال کشف نظر رهبری هستند و این عمل خود را نتیجه ولایت پذیری می‌دانند. دسته سومی هم هستند که انتقادات اساسی به آقای احمدی‌نژاد دارند و معتقد هستند نظر رهبری مشخص نیست و ما اساساً نباید مساله انتخابات را به رهبری گره بزنیم و به ایشان مرتبط کنیم. این دسته دنبال کاندیدای اصلح هستند. تا چه حد موفق شوند، یک بحث دیگری است».
 
مطهری همچنین در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشته است:‌ «اگر حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی به سمت آقای موسوی نمی‌رفتند، احتمال اینکه عده‌یی از اصولگراها به سمت موسوی بروند زیاد بود. اما چون اینها وارد میدان شدند بعید است اصولگرایان از آقای موسوی حمایت کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای مطهری شانس آوردیم که مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی از موسوی حمایت کرنه وگرنه حمایت شما از موسوی ممکن بود ریزش رای ایشان را به میلیون ها برسد. خواهش می کنم وارد خیابان شوید و بشنوید که مردم در باره اصولگرایی چه می گویند.
مردم اصولگرایی در کردان، رحیمی، عباسی، محصولی، رای گیری مفتضحانه در مجلس برای ایشان، سکوت در برابر حیف و میل شدن 300میلیارد تومن در زمان شهرداری احمدی نژاد و 200میلیارد دلار در زمان فعلی دولت نهم می بینند.
مردم می بینند که 37000میلیارد تومن از بانک ها به افراد خاص داده شده و انها حاضر به بازپس دادن نیستند.
مردم می بینند که دولت شبانه را در حال فریب و دروغ است و اصولگرایان از این روند حمایت می کنند.
مردم می بینند که برای کسانی که در میتینگ های انتخاباتی احمدی نژاد شرکت می کنند تمامی امکانات حمل و نقل، غذا و میوه و شیرینی رایگان است و سکوت شما بر این اوضاع تعجب آور است.
مردم دیدند که و می بینند که 5شبکه تلویزیونی در این 4 سال در اختیار دولت است و رقبای وی حتی از داشتن روزنامه محرومند آیا اصولگرایی یعنی حاکمیت تزویر و ریا و دروغ؟
خواهش می کنم شما در حمایت از موسوی چیزی نگویید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
بعید است که خانه دوم ما را خراب کردید؟
ما بسیجی ها را با نظراتتان به جان هم نیاندازید.
شما هم خوب میدانید که بسیج 2 گروه است
1:چفیه سفید ها :مخلص امام راحل ، رهرو راه امام عزیز ، الان فقط به امام و راهی که جلوی پای آنها قرار داد فکر میکنند.و رهبری هم نظر خود را داد. اگر رهبری شخض خاصی را انتخاب میکرد حرف شما متین بود و ما هم آن شخص را انتخاب میکردیم. ولی چون در مشهد آنطور گفتند ، ما هم اصلح را انتخاب میکنیم.
2:چفیه قرمزها : رهرو امام جدیدی به نام احمدی نژاد ، نظر انان این است که احمدی نژاد راه امام را تغییر داد ولی بهترش کرد. آنان مخلص امام خود هستند ، در مراسم بقیه با دریافت پول ، وظیفه شخیص بر هم زدن نظم را بر عهده دارند. علت جدایی ما هم از انها همین طرز تفکر احمدی گرایی آنها است.
.
.
چفیه قرمز ها ، تعدادی اندک هستند ، ولی قدرت را در دست گرفتند.
کسی هم به آنها حرفی نمی زند.
ولی در تصمیمی که دیشب گرفته شد ، ما به عنوان دفاع از اصول و نمایان کردن اصولگرا نما ها ( احمدیگرا ها) به کار این گروهک های فاسد پایان میدهیم. تا به مردم عزیز نشان دهیم که بسیج حافظ ارزش هاست...
به بعضی ها هم می گوییم که خوردن پول بیت المال همانا ، مسلمانی شما همانا...
آنچنان دفاعی از مردم شریف کنیم که دیگر احدی جرات استفاده از اسم بسیج را نداشته باشد.
آقای مطهری عزیز شما هم چشمانت را باز کنی خیلی چیز ها را میبینی...
همین شما ها بسیج را به احمدیون تبدیل کردین.
شما آمار کارت بسیج های باطل شده در هفته گذشته وعلت آنها را جویا شوید ، خود حاکی از همه ماجراست.
به آن قرمز ها هم میگوییم ، با پول مردم به جایی رسیدن با کار ستمگران چه فرقی دارد؟
اگر مرد جنگین ، ما که دیگر کارت بسیجمان را از دست دادیم از شما بد تریم ، طرفداری از موسوی برایتان آنقدر سخت بود که کارتهایمان را باطل کردید؟؟؟؟؟؟؟
ما حافظ اشخاصی هستیم که بر راه امام و بازگشت حقوق مردم پافشاری کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
آقای مطهری، مشارکت و مجاهدین انقلاب به خدا هم اعتقاد دارند، لذا از شما درخواست می کنم همین اکنون خداپرستی خود را ترک کنید تا مبادا با آنها در این موضوع شریک باشید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین