کد خبر: ۸۷۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۶

لاریجانی: ‌با قالیباف جلسه داشتم ولی نتیجه نداد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «جایگاه مجلس به عنوان قوه مستقل این نیست که در کار دیگر قوا دخالت کند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، "علی لاریجانی" در حاشیه نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران و پس از بازدید از نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل جلسه‌ای با "احمد توکلی" و برخی طرفداران دولت ائتلافی در مورد انتخابات گفت: «جلسه با آقای توکلی تشکیل نشده بلکه با شهردار تهران (قالیباف) برگزار شد که در آن طرحی که علی مطهری در خصوص حضور اصولگرایان در انتخابات مطرح کرده بود مورد بررسی قرار گرفت که تفاهمی بر سر آن حاصل نشد».

خبرنگاری از لاریجانی در خصوص اهمیت موضوع ترافیک برای شخص رئیس مجلس سوال کرد که وی پاسخ داد: «موضوع ترافیک مساله مهمی است و این معضل از ابعاد مختلف هم از نظر آرامش و بهداشت روانی مردم و هم از نظر صرفه جویی زمان و اقتصاد دارای اهمیت است».

وی افزود: «به همین جهت لازم است ذهن همه تصمیم سازان و تصمیم گیران معطوف به آن باشد که البته در حال حاضر این امر از موضوعات مهم برای ما است».

رییس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: گفته می‌شود فراکسیون اصولگرایان بر سر یک کاندیدای واحد رسیده‌اند ولی اراده‌ای حاکم است که از مطرح شدن آن جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: «چنین اراده‌ای وجود ندارد و در واقع نظر خود افراد در مجلس مطرح است».

وی اظهار داشت: «در مجلس دموکراسی حاکم است و کسی نمی‌تواند نظری را بر دیگری تحمیل کند اما اینکه مجلس به عنوان یک قوه مستقل در انتخابات قوه مجریه دخالت کند آن را مناسب نمی‌دانیم».

لاریجانی در پایان تاکید کرد: «این یک اصل کلی است که جایگاه مجلس به عنوان قوه مستقل این نیست که در کار دیگر قوا دخالت کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۵
0
0
اصول اصلاحی و اصلاح اصولی را همه می خواهند و مردم ایران تغییر موقغیت ندادند.
از شما دوست عزیزی که این موضوع را گذاشتی می پرسم:
آیا شخصی همچون موسوی را که یار بسیج بوده ، دفاع کنیم بد است؟
اگر بد نبود مساجد تهران و اطراف تهران که برای موسوی تبلیغ می کنند را می بستند؟
بهتر نبود شما هم کمک می کردید تا اصلاحات و اصول وقتی با هم آشتی کردند ، زودتر این آشتی را به گوش همه برسانند؟
تا آنان که در آنور مرزها ، و متاسفانه در داخل ایران ، چشم دیدن این موضوع را ندارند ، خدو را نمایان کنند؟
ایران را با هم می سازیم.... مثل همون دوران انقلاب که دستامونو دادیم به هم و ایرانمونو آزاد کردیم.
( دوست من از این کامنت من ناراحت نشو ، از ایران آبادت در آینده ای بدون دشمنی خوشحال شو.)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین