کد خبر: ۸۷۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۶

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید از کامنت‌های مردمی سایت‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب:‌ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید به شدت از برخی سیاست‌بازان حرفه‌ای و دنباله‌های رسانه‌ای آنان انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان افزود: «مگر سخنان رئیس جمهور غیر از افشای چهره نژاد پرستان صهیونیست و ناقضان حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بود که تخریب‌گران داخلی اینگونه همنوا با اسرائیل و سران استکبار به دکتر احمدی‌نژاد حمله می کنند و سخنان عزت آفرین ایشان را سرشکستگی می‌دانند».

وی افزود: «این در حالی که این برای ما سرشکستگی نیست و مایه افتخار ماست که آنها در قلب اروپا منزوی و سرشکسته شدند».

رحیمیان ادامه داد: «عده‌ای چون اندیشه و راه امام را قبول ندارند و عده‌ای هم بخاطر اغراض انتخاباتی عملکرد شجاعانه دکتر احمدی‌نژاد در ژنو را زیر سوال می‌برند».

وی اضافه کرد: «اتفاقی که در ژنو افتاد موجی از مسرت و شادمانی در میان مسلمانان جهان ایجاد کرد و رئیس جمهور ایران را به عنوان نماد و نماینده حق طلبی و دفاع از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین مطرح کرد».

وی با تأکید بر مفتضح شدن نژاد پرستان صهیونیست و حامیان استکباری رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین در جریان اجلاس ژنو اظهار داشت: «دکتر احمدی نژاد با متانت و تسلط فضای سخنرانی خود را مدیریت کرد و مکر دشمنان اسلام را که برای ضایع کردن او از پیش طراحی کرده بودند به خودشان بازگرداند».

رحیمیان با اشاره به خروج خفت بار تعدادی انگشت شمار از حامیان رژیم صهیونیستی از صحن اجلاس ژنو گفت: «این تعداد اندک در حالی تلاش کردند جو سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند که هزاران نفر از حاضران در این نشست از اتباع کشورهای مختلف دنیا تا پایان سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سکوت کامل سراپا گوش بودند و با تشویق های یکپارچه خود عملاً شکست طراحی خبیثانه دشمنان را اعلام کردند».

رحیمیان با ابراز تأسف از برخورد غیر منصفانه برخی افراد و گروه‌های سیاسی داخلی با این موفقیت کم نظیر جمهوری اسلامی تأکید کرد: «کسانی که عملکرد درخشان رئیس جمهور در ژنو را که موجب عزت، عظمت و محبوبیت جمهوری اسلامی در جهان عرب و اسلام و در نزد همه آزادیخواهان در اروپا و آمریکا شد، وارونه جلوه می‌دهند در حق نظام و آرمان‌های امام جفا می‌کنند».

رحیمیان افزود: «در بین مردمی که با آنها برخورد داشتم اکثریت قریب به اتفاق از آنچه که در ژنو گذشت احساس عزت می‌کنند».

رحیمیان گفت: «معدودی از فعالان سیاسی، خصوصاً برخی از سایت‌ها تلاش می‌کنند این حرکت ارزشمند را به عنوان یک سر شکستگی برای جمهوری اسلامی وانمود کنند».

وی اظهار داشت: «آنها که این اقدام رئیس جمهور را نکوهش میکنند حتی نمی‌توانند بر کلمه‌ای از سخنان رئیس جمهور ایراد وارد کنند چرا که کلمات و سخنان ایشان در راستای خط امام و دستورالعمل های آن حضرت در منشور انقلاب و وصیتنامه آن بزرگوار است، اگر این ایراد را وارد می‌کردند که فلان قسمت از حرف‌های رئیس جمهور با حرف‌های امام انطباق ندارد و دارای نقص است قابل قبول بود ولی این‌ها به دنبال انتقاد نیستند بلکه خواسته یا ناخواسته بر رسوایی صهیونیست‌ها سرپوش می‌گذارند و افتضاح شان را موفقیت جلوه می‌دهند».

رحیمیان که خود در اجلاس ژنو حضور داشته است در باره جو حاکم در جلسه سخنرانی احمدی‌نژاد گفت: «ابراز احساسات حاضران واقعاً عجیب بود چرا که نه فقط ایرانیان بلکه هیئت‌های مختلف رسمی و NGO های غیر ایرانی نیز زمانی که آقای احمدی‌نژاد وارد شدند به شدت برای ایشان کف می‌زدند و ایشان را مورد تشویق قرار می‌دادند».

وی افزود: «جمعیت ایرانی حاضر در این جلسه 40 تا 50 نفر بیشتر نبودند که البته این گروه از جمله خود ما مربوط به هیئت همراه آقای رئیس جمهور نبودیم بلکه به همراه تشکل‌های حامی فلسطین و در خصوص بحث فلسطین در آنجا حضور پیدا کرده بودیم».

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید افزود: «سکوت خاصی در جلسه حاکم شده بود چرا که دنیا حرف جدیدی را از زبان رئیس جمهور ایران می‌شنید و آنها اعتراف کردند که آقای احمدی نژاد دمل اسرائیل را ترکاند و آمریکا را رسوا کرد».

عضو هیئت منصفه مطبوعات رفتار برخی از سایت‌های سیاسی داخلی را با رئیس جمهور کینه توزانه خواند و گفت: «حرف‌هایی که این سایت‌ها می‌زنند هزاران بار بدتر از حرف‌های اسرائیل است».

رحیمیان ادامه داد: «در سایت‌های مختلف خارجی و شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و اسلامی از این حرکت آقای احمدی‌نژاد اظهار سربلندی می‌کنند و نظرات مردم را در قسمت نظرات کاربران سایت‌های خود می‌گذارند و از این حرکت مردمی رئیس جمهور ایران حمایت می‌کنند اما در بعضی از سایت‌های ایرانی، هرگونه فحاشی را تحت عنوان نظرات کاربران درج می‌کنند، پایه این‌ها منطق نیست، این امر مسئولیت شرعی برای همه آنهایی در پی دارد که اینگونه در حق نظام جفا می‌کنند».

رحیمیان با اشاره به انگیزه‌های تخریب گران افزود: «عده‌ای اساساً این نوع تفکر انقلابی و مبتنی بر آرمان های امام را قبول ندارند و عده‌ای دیگر که کم و بیش در چارچوب انقلاب حرکت می‌کنند و ظاهرا متعهد و ملتزم به اصول انقلاب هستند، با اهداف انتخاباتی به تخریب رئیس جمهور روی آورده‌اند».

وی به این عده اخیر تاکید کرد: «اگر واقعاً متدین و ملتزم به نظام هستید باید بدانید که این پرده دریدن‌ها، تهمت‌ها و افتراها مسئولیت شرعی دارد؛ هر جا که تفکر امام و راه امام بیشتر متجلی شود، دل‌ها بیشتر متوجه آنجا می‌شود و امروز هم تجلی روح و تفکر امام در وجود مقام معظم رهبری جلوه گر شده است، هرکس به او متمایل‌تر و نزدیک تر باشد و سعی کند در زیر سایه ایشان و سایه ولایت حرکت کند طبیعی است که دل‌ها به همان جا متمایل می‌شود، این مسلم است، این را به یقین بدانید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
من ماندم شما به چه افتخار می کنید.
به اینکه اسرایل پیروز شد؟
یا به اینکه ما شکست خوردیم؟
به اینکه مردم هواسشان جمع است؟ یا به اینکه شما از راه امام خارج شدید؟
به اینکه ما بیداریم یا به اینکه شما خوابید و اسلامتان را بر باد دادید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
بهتر بود جناب رحیمیان غیر از صحبت با دوستان و تماشای صدا و سیما از منابع دیگری هم برای پیگیری اخبار استفاده میکردند تا از احساس و نظرات "در بین مردمی که با آنها برخورد نداشتند" که قطعا تعداد آنها بسیار بیشتر است، هم مطلع میشدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
جناب آقای رحیمیان من نیز با شما بر سر حمایت از فلسطین علیه اسراییل موافقم. ولی همانطوریکه فراگرفتن ادبیات عرب ساز و کاری دارد حمایت از فلسطین نیز ساز و کار خودشو دارد.
کم نیستند کشورهای عربی که همه گونه حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین حمایت می کنند ولی دولت هایشات این کمک ها را زیر سبیلی رد می کنند و در بوق و کرنا نمی کنند و در عین حال در کنفرانس های صلح نیز شرکت می کنند. اما ما با رد هلوکاست داریم مهر تایید بر جنایات جنگ جهانی دوم هیتلر می زنیم.
آقای رحیمیان شعار یادشده پیامد حقویق دارد و باید مواظب سخنانان مان باشیم و سخنان رییس جمهور بازتاب دهنده موضع رسمی یک کشور را می رساند.
اینکه شما فرمودید که هزاران نفر در سالن از رییس جمهورمان حمایت کردند قدری اغراق آمیز است چون تعداد افرادی که در داخل سالن هستند به هزار نفر نمی رسند چگونه شما عدد هزاران نفر را طرح می کنید؟ اگر تمامی اطلاعات شما بر مبنی هزاران نفر باشد باید در اطلاعات تان شک کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
این چی میگه...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
دروغگو مگر دشمن خدا نیست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین