کد خبر: ۸۷۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۰
در جمع دانشجويان و جوانان:

محسن رضایی: می‌خواهم 10 گل بزنم و مسابقه را ببرم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:‌ «حالا كه بنده در وقت اضافه وارد صحنه انتخابات شدم اميدوارم با كمک شما جوانان 10 گل زده و در نهايت مسابقه را ببريم».
 
محسن رضايی، در ديدار با جوانان و دانشجويان در بنياد مردم طی سخنانی گفت: «انقلاب اسلامی مردم ما طی 30 سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته و همچنين با عقب‌ماندگی‌هايی نيز مواجه بوده است».
 
وی افزود: «دستاوردهای 30 سال گذشته اين است كه انقلاب اسلامی توانسته عرصه سياست را فتح كند، نهادهای سياسی به وجود بياورد، سرنوشت خود را تعيين كند و تماميت ارزی خود را نيز حفظ كرده و در نهايت در يک كشتی باثبات زندگی كند. اما وقتی ما داخل اين كشتی می‌شويم نشاط و آرامشی در آن وجود ندارد».
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: «بيكاری، مواد مخدر، 8 ميليون پرونده در سال، 100 هزار كشته و زخمی در تصادفات و همچنين مسائل ديگر نشاط را در خانواده‌های ايرانی كاهش داده است».
 
رضايی ادامه داد:‌ «علت اين موضوع نيز با دو تحليل مواجه است، تحليل اول اينكه می‌گويند ايرانيان مرد جنگ هستند ولی مرد توسعه نيستند در تحليل دوم می‌گويند ايرانيان همانطور كه مرد جنگ هستند مرد توسعه نيز می‌باشند. اين درحالی است كه الگوی جنگ را شهيد باكری و همت و ديگر شهدا تعيين می‌كردند اما ما نتوانستيم مسائل مديريتی را خوب مديريت كنيم، لذا بنده تحليل دوم را قبول دارم». 

وی با اشاره به لزوم تغيير در مديريت‌ها خاطرنشان كرد: «بنده می‌گويم با تغيير مديران كار درست نمی‌شود بلكه بايد مديريت و روش تغيير پيدا كند و اگر مديريت كشور متحول نشود ما دستاوردهای زيادی نخواهيم داشت اين درحالی است كه اگر مديريت متحول شود بيكاری، تورم و ديگر مشكلات نيز حل خواهد شد». 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: «ما در دفاع و سياست در منطقه اول هستيم و در دنيا جزو 10 كشور برتر نيز می‌باشيم ولی نه تنها در اقتصاد در منطقه اول نيستيم بلكه در دنيا نيز جزو 10 كشور برتر نيستيم». 

رضايی اضافه كرد: «اگر دولتمردان تواضع، ايثار و مسابقه بر سر قدرت نداشته باشند معنويت در جامعه تقويت می‌شود اما اگر بخواهيم مشكل اخلاق را در جامعه حل كنيم بايد ابتدا از دولت و دولتمردان شروع كنيم». 

وی افزود: «ما به اندازه كافی در دو دهه اخير مديران جوان نساخته‌ايم و در حال حاضر كه 30 سال از انقلاب می‌گذرد و ما بايد مديريت را به جوانان بسپاريم ما مدير جوان نداريم». 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد:‌ «بنده ريسک كردم و به صحنه انتخابات وارد شدم و بنا به قول معروف احساس تكليف كردم و هرگز از نتيجه هم نترسيده‌ام لذا چشم اميد به شما جوانان دارم كه اجازه ندهيد تورم و مشكلات جامعه ادامه پيدا كند». 

رضايی ادامه داد: «حالا كه بنده در وقت اضافه وارد صحنه انتخابات شدم اميدوارم با كمک شما جوانان 10 گل زده و در نهايت مسابقه را ببريم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین