کد خبر: ۸۷۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۰

ساف: سخنرانی احمدی‌نژاد در ژنو یک نمایش انتخاباتی بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک سخنگوی ساف گفت که رییس‌جمهور ایران، محمود احمدی‌نژاد با سخنرانی خود در کنفرانس ضد نژاد پرستی سازمان ملل متحد در ژنو، هیچ متحدی در میان نمایندگان فلسطینی برای خودش دست و پا نکرد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، «ابراهیم قریشی» نماینده سازمان آزادی‌بخش فلسطین، ساف، گفته است که سخنرانی محمود احمدی‌نژاد «به هیچ وجه کمک‌ساز و متناسب نبود».

«قریشی» می‌گوید: «احمدی‌نژاد از این سخنرانی یک نمایش ساخت و از آن به عنوان تبلیغات انتخاباتی استفاده نمود». 

قریشی افزوده است: «درست است که احمدی‌‌نژاد از قتل عام و سایر جنایات اسرائیل علیه غیر نظامیان غزه سخن به میان آورد، اما در مجموع سخنرانی او با اهداف نمایندگان فلسطین در ژنو، تطابق نداشت».
 
او ادامه داده است که سخنرانی محمود احمدی‌نژاد با سیاست‌های نمایندگان فلسطینی هماهنگی نداشت و خط مشی مقامات فلسطینی در مورد اسرائیل را منعکس نمی‌‌کرد.

«قریشی» همچنین گفته است که پیش از شروع کنفرانس صد نژاد پرستی، رهبری فلسطین تصمیم گرفته بود تا «از دوربان به عنوان سکویی برای حمله علیه موجودیت اسرائیل استفاده نشود. ما از تمامی کسانی که قصد دارند از ما حمایت کنند و یا حمایت خود را نشان دهند می‌‌خواهیم که این کار را بر اساس منافع ما انجام دهند، نه بر اساس برنامه‌های خودشان»!

او ادامه می‌دهد: «ما زمانی برای آن نداریم. مردم ما تحت اشغال، در حال جان دادن هستند. این ما هستیم که خون خود را در آنجا از دست می‌‌دهیم. اگر کسی بخواهد لیوان خود را با خون ما پر کند، ما سر او را خواهیم برید! ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم».

علیرغم شایعاتی که می‌گویند فلسطینی‌ها در طول سخنرانی احمدی‌نژاد، سالن را به همراه نمایندگان 23 کشور دیگر به نشانه اعتراض ترک کردند، نماینده سازمان آزادی بخش فلسطین می‌گوید که نمایندگان فلسطین در طول سخنرانی احمدی‌نژاد، در سالن باقی ماندند.

او اظهار داشت: «وقتی نوبت به گوش کردن می‌رسد، ما بسیار انعطاف پذیر هستیم. ممکن است با خیلی از سخنرانان مخالف باشم، اما می‌نشینم و به حرف‌های آن‌ها گوش می‌دهم تا ببینم بهترین راه برای کنار آمدن با آن‌ها چیست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
بیا . این هم عوض دستت درد نکنه!واقعا که لیاقتش را نداشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۲
0
0
همینه اگه کاسه داغتر از آش باشی دستت می سوزد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین