کد خبر: ۸۷۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۸
معاونت امور ناوگان راه آهن خبر داد:

برنامه ريزی برای ساماندهی قطارهای نجات

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معاونت امور ناوگان راه آهن گفت: «راه اندازی و ساماندهی قطارهای نجات با فعالیت مستمر اداره كل واگن‌های باری به صد درصد خواهد رسید».

عرب یارمحمدی معاونت امور ناوگان راه آهن درجلسه شورای هماهنگی مدیران این شركت با اشاره به رشد 15 درصدی در زمینه تبدیل دیزل معادل در سال 87، گفت: «این امر با تلاش همكاران در نواحی تحقق یافت».

یارمحمدی به ارائه برنامه‌های درنظرگرفته شده در سال جاری به ساماندهی قطارهای نجات اشاره كرد و گفت: «راه اندازی و ساماندهی قطارهای نجات با فعالیت مستمر اداره كل واگن‌های باری انجام پذیر است و لازم است تمام آنها ساماندهی شود تا بتوان در مواقع بحران از آنها استفاده و بهره برداری كرد».

وی اظهار داشت: «دیگر برنامه‌های راه آهن شامل تدوین قرارداد نگهداری لكوموتیو در آپرین، كاهش 10 درصدی میزان خرابی‌ها، رسیدن به ركورد 530 لكوموتیو معادل خرید لكوموتیو اسپانیایی و از این قبیل است».

یارمحمدی با بیان اینكه با توجه به سیاست‌های اصل 44 قانونی اساسی واگذاری مابقی واگن‌ها به بخش خصوصی نیز در سال‌های آینده انجام می‌شود، افزود: «انجام تعمیرات اساسی و نیمه اساسی از جمله برنامه‌های حوزه ناوگان است كه انجام این كار با تخصیص اعتبارات لازم انجام شدنی است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین