کد خبر: ۸۷۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۱

اعلام سفر رهبر انقلاب به کردستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی، نماینده ولی فقیه در منطقه كردستان و اسماعیل نجار، استاندار كردستان، در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان كردستان بیانیه‌ی مشتركی صادر كردند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن این بیانیه به این شرح است:

مژده‌ ای دل كه مسیحا نفسی می‌آید
كه زانفاس خودشش بوی كسی می‌آید

مردم مسلمان و شرافت‌مند كردستان برادران و خواهران ایمانی، مرزداران غیور و همیشه پیروز ایران اسلامی دوران انتظار به پایان رسید و در فصل شكوفایی گلهای بهار ما با عطر وجود نازنینی از سلاله پاك رسول‌الله (ص) مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) ‌طراوتی دیگر خواهد گرفت و طلیعه خورشید ولایت از مشرق آرزوی مشتاقان سر بر خواهد آورد و به زودی گستره كردستان عزیز را با انوار معنوی خود معطر خواهد كرد و فیض وجود نازنیش بر دیار شهیدان سایه گستر خواهد شد. برماست كه به پاس این كرامت خداوندی بار دیگر مهمان‌نوازی خود را كه زبان‌زد خاص و عام است به نمایش گزارده و با حضور گسترده و یكپارچه خود قدوم مبارک رهبر عزیزمان را بر خاک پاک شهر و دیارمان گرامی بداریم.

آری یار و یاور رزمندگان كردستان بار دیگر با شما دیدار خواهد كرد و عطر حضور او كه در سالهای دفاع مقدس در مریوان و دزلی و سقز و بانه در كنار فرزندان برومند و غیور این دیار همه جا را معطر كرده بود دگر باره مشام جان شما خداپویان حق‌طلب كردستانی را نوازش خواهد كرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین