کد خبر: ۸۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۷

آخرین خبرها از تجمع اعتراضی حامیان موسوی مقابل صدا و سیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تجمع حامیان جوان مهندس میر حسین موسوی در اعتراض به رویکرد جانبدارانه صداو سیما در انتخابات، که از صبح امروز آغاز شده همچنان ادامه دارد. [+]

سانسور معنادار خبر رهبر انقلاب در صدا و سیما [+]

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، حدود 100 نفر از جوانان و دانشجویان حامی مهندس میر حسین موسوی، از ساعت 10 امروز، دوشنبه، تجمع آرامی را در اعتراض به عملکرد جانبدارانه رسانه به اصطلاح ملی در زمینه چگونگی پوشش اخبار و مطالب مربوط به نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، در مقابل مسجد بلال صدا و سیما، آغاز کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی که سخنانی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر آن‌ها نوشته شده بود، خواستار دیدار با عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما شدند.

بر روی برخی از پلاکاردها هم این جمله به چشم می‌خورد که «حمایت رسانه ملی از احمدی‌نژاد محکوم است».

بر اساس آخرین خبرها، جعفری مدیرکل حوزه ریاست سازمان صدا و سیما، قرار است که در میان تجمع‌کنندگان حاضر شود. این در حالی است که تجمع‌کنندگان اعلام کرده‌اند که تا با ضرغامی دیدار نکنند به تجمع خود پایان نخواهند داد.

مأموران حراست صدا و سیما از حضور خبرنگاران در جمع تجمع‌کنندگان جلوگیری می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
هميشه از ديدن شور و نشاط در فضاي دانشجويي كشور به وجد مي آيم، اما در عين حال نگران آينده اين جوانان پاك و بي گناه هستم. كم نبودند دانشجوياني كه به جرم چنين اعتراضات به حقي دستگير و شكنجه شدند. خداوند خودش حافظ جوانان عزيزمان باشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین