کد خبر: ۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳

2 سال محرومیت در انتظار حریف آسیایی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال الشارجه پس از کنار کشیدن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال امارات با محرومیتی دو ساله از حضور در رقابت‌های آسیایی مواجه خواهد شد.
 
حریف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید[+]

تیم فوتبال الشارجه امارات روز یکشنبه به دلیل تمرکز بر روی لیگ داخلی، از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد. این در حالی است که مسئولان فوتبال امارات بشدت با این تصمیم مخالفت کرده‌اند.

یوسف عبدالله دبیرکل اتحادیه فوتبال امارات در این خصوص گفت: «این تصمیم الشارجه واقعا ما را نگران کرد. نامه‌ای به این باشگاه نوشته ایم و از آنها خواسته‌ایم در خصوص تصمیم خود تجدید نظر کنند. ما وضعیت این تیم را درک می‌کنیم . آنها تمام بازی‌های خود را باخته‌اند و وضعیت دشواری دارند. با این حال، چنین تصمیمی، وجهه فوتبال امارات را مخدوش می‌کند».

وی افزود: «از اینکه چهار تیم اماراتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور دارند به خود می‌بالیم. اما در حال حاضر با تصمیمی که الشارجه اتخاذ کرده، ناراحت هستیم. ما در خصوص تبعات این تصمیم و جرایمی که ممکن است در انتظار این تیم باشد، تذکرات لازم را به آنها گوشزد کرده‌ایم. آنها در صورت بازی نکردن با پرسپولیس شاید دو سال از حضور در رقابت‌های آسیایی محروم شوند».

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که روز یکشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا با قبول درخواست باشگاه اماراتی، دیدار چهارشنبه این تیم مقابل پرسپولیس را لغو کرده است.

در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، الشباب عربستان با 10 امتیاز صدرنشین است، پرسپولیس هفت امتیازی است، الغرافه قطر 6 امتیاز دارد و الشارجه بدون هیچ امتیازی در رده آخر قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین