کد خبر: ۸۸۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
حاشیه دیدار موسوی با فرهنگیان؛

سخنان همسر شهید رجایی در دیدار با موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همسر شهید رجایی در دیدار جمعی از فرهنگیان کشور با میر حسین موسوی گفت: «آنها که گفتاری زیبا و مردم پسند، اما رفتار و کرداری ناهمگون دارند نباید خود را به رجایی تشبیه کنند».
 
میرحسین موسوی داوطلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر یکشنبه با جمعی از فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.

این برنامه که به همت کمیته فرهنگیان ستاد نسیم (نسل سومی‌های یاریگر میرحسین) در سالن همایشهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - سالن حجاب- برگزار شد، حاشیه‌های خواندنی هم داشت:

- بر روی پلاکاردهایی از قول خاتمی نوشته شده بود، امروز یک رای هم تعیین کننده است، حضور آگاهانه مردم هر مانعی را از پیش روی برخواهد داشت. همچنین پلاکاردهای دیگری با عنوان «عشق داره بر می‌گرده»، «مرد راه میر حسین موسوی؛ که مرد راه نیندیشد از نشیب و فراز» و «معلم کلمه سبز آفرینش؛ کلمه، قلم، معلم» در سالن حجاب به چشم می‌خورد.

- قبل از وارد شدن به سالن همایش، اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی با چای و شیرینی از میهمانان پذیرایی کردند و سپس یک شال سبز، یک برگه سبز مزین به اسماء متبرکه ابوالفضل (ع) و محمد(ص) در دو سویش به همراه یک لوح فشرده فرم اعلام همکاری با ستاد فرهنگیان استان تهران موسوی و دفترچه بیانیه 6 برگی انجمن اسلامی معلمان به شرکت کنندگان در این مراسم هدیه دادند.

- شخصی که لوح فشرده تبلیغاتی را به میهمانان می‌داد، از آنان می‌خواست آن را تکثیر و در اختیار دیگران قرار دهند.

- میرحسین موسوی ساعت 16:30 وارد سالن شد و با تشویق مکرر حضار تا نشستن بر صندلی همراهی گردید. عده‌ای هم با شعارهای «درود بر موسوی سلام بر خاتمی» و «صل علی محمد بوی صداقت آمد» به استقبال نخست وزیر 8 سال دفاع مقدس رفتند.

- پیش از آغاز مراسم آهنگ وطنم در سالن طنین انداز بود، سپس با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران همه از جا برخاستند و برنامه آغاز شد، برنامه با آیات کلام‌الله مجید ادامه یافت و سپس کلیپ انتخاباتی موسوی با عکس‌های وی در دهه 60 پخش شد.

- در این مراسم یکی از اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با قرائت بیانیه این تشکل، نقش فرهنگیان در جامعه را به عنوان گروه مرجع دانست و سپس نماینده انجمن اسلامی معلمان با اذعان به اینکه ادامه روند کنونی برای کشور خطرناک است گفت: «میر حسین ادامه دهنده مشی خاتمی است چرا که خاتمی با رفتار خویش ماندگار تاریخ شد. وی سپس بیانیه‌ای را قرائت نمود».

- بعد از آن دبیر کل کانون صنفی معلمان نیز پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به اینکه اولین قانون حقوق بشر در ایران نوشته شده است از اینکه او را در نیمه سال تحصیلی به اجبار بازنشسته کردند گله کرد!

-عاتقه صدیقی همسرشهید رجایی نیز در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و این پرسش را مطرح ساخت که چرا کسانی خود را شبیه به شهید رجایی معرفی می‌کنند. وی اظهار داشت: «اگر هم اینها عقاید و مدیریتی دارند، مدیریتشان درحد آن مقامی که قرار گرفته‌اند نیست. صدیقی اضافه کرد متاسفانه این افراد گفتاری زیبا و مردم پسند، اما رفتار و کرداری ناهمگون دارند».

همسر شهید رجایی از مسئولان خواست با کسانی که موجب نگرانی جامعه و مردم می‌شوند برخورد کنند.

- دبیر سازمان معلمان ایران نیز دراین نشست تصریح کرد: «امیدواریم در عرصه مدیریتی کلان کشور دیگر شاهد کسانی که توهم خود حق پنداری دارند و خود را نصف‌النهار مبداء جهان می‌شناسند، نباشیم». 

- گروه سرودی از دانش آموزان بر روی سن رفتند و سرود سرباز وطن را اجرا کردند که به گفته دست اندرکاران برنامه «مراحل ساخت آهنگ و تنظیم و اجرای آن به عشق میرحسین به صورت رایگان انجام شده است».

- به دلیل ازدحام جمعیت سالن اصلی کاملا پرشده بود و بقیه میهمانان مجبور شدند در سالنهای همجوار بروند و با دوربین مدار بسته در تماشای مراسم بپردازند.

- هنگام رفتن موسوی به روی سن برای سخنرانی مردم بپا خاستند و شعار «صلی علی محمد بوی صداقت آمد» را سر دادند که ترانه یار دبستانی هم از بلندگوی سالن آن را همراهی می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین