کد خبر: ۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۶

لیست خرید استقلال لو رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استقلال هم مثل دیگر تیم‌ها خود را آماده حضور در بازار نقل و انتقالات کرده است.

 آبی‌های پایتخت در حالی که هنوز وضعیت مربی فصل آینده خود را مشخص نکرده‌اند رایزنی با چند بازیکن شاخص لیگ برتر را آغاز کرده‌اند مهره‌هایی که یکی از مسؤولان باشگاه باب صحبت با آنها را باز کرده. 

حتی شنیده می‌شود برخی از این بازیکنان در شرف بستن قرارداد داخلی هم هستند. مهدی کریمیان از برق شیراز بازیکنی است که به دلیل سهمیه لیگ یک تمام تیم‌ها را به دنبال خود می‌بیند این هافبک بوشهری در اواسط فصل هم مورد توجه کادر فنی استقلال بود اما در آن برهه زمانی نتوانست به عضویت استقلال درآید.

از سویی دیگر ستار زارع هم مورد توجه استقلالی‌ها قرار دارد مدافع هافبک ملی‌پوش برق که بیش از 40 بازی ملی در کارنامه دارد جزو بهترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات به شمار می‌رود استقلالی‌ها هم با مدیر برنامه‌های او مذاکراتی را انجام داده‌اند تا شاید بتوانند او را به خدمت بگیرند دیگر بازیکنی که مد نظر استقلالی‌ها قرار دارد آدریانو آلوز است مهاجم بلند قامت و برزیلی داماش که او هم جزو سهمیه‌های لیگ یکی بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

طی روزهای گذشته صحبت‌هایی را با مسؤولان استقلال انجام داده تا شاید در توافق با آنها به عضویت استقلال در آید. از سویی دیگر دو مدافع جوان مقاومت هم مد نظر استقلالی‌ها قرار دارند.

محسن نیسانی و مصطفی صبری بازیکنانی هستند که استقلال آنها را در لیست خرید خود قرار داده، آنها که از بهترین مدافعان فوتبال کشور طی فصل گذشته بودند این روزها مورد نظر اکثر تیم‌ها قرار گرفته‌اند البته آنها بی‌میل نیستند با پیراهن آبی استقلال در لیگ نهم حاضر شوند به شرط اینکه بتوانند از نظر مالی با مسؤولان به توافق برسند. دیگر بازیکن مورد نظر استقلالی‌ها صابر میرقربانی است مهاجم سایپایی‌ها این روزها مذاکراتی را هم با مسؤولان تیم رقیب انجام داده اما از شواهد پیداست که استقلالی‌ها پیشنهادهای بهتری برای جذب او ارائه داده‌اند.

کیانوش رحمتی دیگر بازیکنی است که از سایپا مد نظر استقلالی‌ها قرار دارد رحمتی که در سال‌های گذشته جزو مدعوین ثابت تیم ملی بوده سال گذشته هم مورد توجه استقلال قرار داشت اما بر سر مسائل مالی به توافق نرسید تا شاید بتواند در لیگ نهم آبی‌های تهران را همراهی کند البته استقلال نیاز به یک دروازه‌بان دوم آماده هم دارد و از سوشا مکانی به عنوان آلترناتیو طالب‌لو درون دروازه استقلال یاد می‌شود.

محمدرضا مهدوی و افشین چاووشی هم در لیست استقلالی‌ها قرار دارند. زوج موفق داماش در فصل گذشته جزو بازیکنان لیگ یکی به حساب می‌آیند و همین عاملی است تا نظر آبی‌ها را به خود جلب کنند چاوشی از نظر میانگین گلزنی آقای گل لیگ است و مهدوی هم یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر به شمار می‌رود آیا همه این بازیکنان در پایان فصل نقل و انتقالات به عضویت استقلال درمی‌آیند یا پس از مذاکره سر از تیم‌های دیگر درمی‌آورند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین