کد خبر: ۸۸۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۵

MTN در ایران 18 میلیون و 200 هزار مشترک دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: MTN، بزرگترین شرکت تلفن‌های همراه در آفریقا اعلام کرد با اضافه شدن مشترکانی از ایران و نیجریه، تعداد مشترکین این شرکت در سراسر دنیا به 100 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، شرکت «ام.‌تی‌.ان» که در ژوهانسبورگ مستقر است امروز در بیانیه‌ای اظهار داشت: «رسیدن به رقم 100 میلیون نفر نشان می‌دهد در میان 21 بازاری که شرکت ما در آفریقا و خاورمیانه در اختیار دارد، یک نفر از هر پنج نفر مشترک MTN است». گفتنی است تعداد مشترکین این شرکت تلفن‌‌های همراه که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، در مدت زمان سه ماه، از 90 میلیون و 700 هزار نفر به 98 میلیون و 200 هزار نفر رسیده است.

با نگاهی دقیق‌تر به آمار‌ها متوجه می‌شویم که تعداد مشترکین این شرکت در ایران با 14 درصد افزایش به 18 میلیون و 200 هزار نفر رسیده است. در نیجریه نیز، تعداد مشترکین MTN با 12 درصد رشد به 25 میلیون و 900 هزار نفر رسیده است. گفتنی است نیجریه پر جمعیت‌ترین کشور آفریقا با 145 میلیون نفر جمعیت است.

شرکت MTN در ماه مارس پیش‌بینی کرد، 22 میلیون و 600 هزار کاربر دیگر تا پایان سال به مشترکین این شرکت افزوده شوند. شرکت همچنین پیش‌بینی نموده است تعداد مشترکان در ایران تا پایان سال، 6 میلیون نفر افزایش یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین