کد خبر: ۸۸۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۴

قطبی: سپاهان باید پنج گل می‌خورد

سپاهان در این دیدار اشتباه تاکتیکی نداشت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه «اسمی» بودن بازیکنان برای حضور در این تیم از دید او ارزشی ندارد گفت: «هر بازیکنی که می‌خواهد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند باید خودش را در زمین نشان دهد».

افشین قطبی که برای تماشای بازی تیم‌های فوتبال الشباب امارات و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی حضور داشت، در بین دو نیمه این دیدار درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه را رد و عنوان کرد براساس قراری که با فدراسیون فوتبال دارد تنها در نشست‌های خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اما در انتهای این دیدار به درخواست خبرنگاران پاسخ مثبت داد و در گفتگویی به حضورش در کشورهای اروپایی برای زیر نظر گرفتن بازیکنان ایرانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: «در سفری که به آلمان داشتم با مهدوی‌کیا و هاشمیان ملاقات داشتم که خوشبختانه وضعیت آن مطلوب است و در دیدارهای آینده می‌توانند به تیم ملی کمک کنند».

قطبی در ادامه گفتگوی سه‌شنبه شب خود با خبرنگاران به دیدار سپاهان برابر الشباب امارات و دلایل شکست نماینده کشورمان اشاره کرد و افزود: «مدافعان میانی سپاهان در این دیدار عملکرد ضعیفی داشتند و روی همین ضعف مشهود هم شکست را پذیرفتند».

وی ادامه داد: «به نظر من سپاهان در این دیدار اشتباه تاکتیکی نداشت و اگر شکست خورد صرفا به خاطر اشتباهات فردی بازیکنانش بود. مدافعان سپاهان آنقدر بد کار کردند که الشباب اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد می‌توانست 5 گل به نماینده ایران بزند».

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه این تیم برای صعود به جام جهانی نیازمند حمایت مردم و مسئولان و رسانه‌هاست خاطر نشان کرد: «امیدوارم رسانه‌ها مثل همیشه یاور تیم ملی باشند و با انتقادات سازنده خود زمینه موفقیت تیم ملی را فراهم کنند».

افشین قطبی در ادامه به حضور در سایر دیدارها و تماشای بازی بازیکنان ایرانی اشاره کرد و گفت: «علاوه بر دیدار سپاهان والشباب سایر بازیهایی که ایرانی‌ها در آن حضور داشته باشند را از نزدیک تماشا خواهم کرد تا بتوانم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنم».

وی در مورد ملاک‌هایش برای انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت: «از دید من حضور «اسمی‌ها» برای تیم ملی فایده‌ای ندارد و بازیکنان اگر می‌خواهند خود را به تیم ملی تحمیل کنند باید در زمین خودشان را نشان دهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین