کد خبر: ۸۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷

تشکر مهندس موسوی از مازندرانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میر حسین موسوی، کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در پیامی خطاب به مردم مازندران از حضور و اسقبال کم نظیر آنها سپاسگزاری کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این پیام بدین شرح است:

که مازندران شهر ما یاد باد
همیشه بر و بومش آباد باد


مردم شریف استان سبز مازندران
پیشگامان تشیع در تاریخ ایران کهن
صادقان عرصه ایثار و مهربانی
 

به حکم لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برخورد وظیفه می‌دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و همراهان را از این همه محبت و صفای عزیزان آن دیار در دیدارهای اخیر اعلام نمایم.

بی‌تردید محبت و صفای علمای عزیز، پشتکار فعالان عاشق ستادها که رهروی از امام عزیز چاشنی محبت آنان به این رهرو امام شده است، ژرف‌اندیشی و محبت دانشگاهیان عزیز در بابلسر، ایمان و اخلاص مردم خوب امیر کلا، صفای ستودنی بابلیان سخت‌کوش، عشق و ایثار قائم‌شهر پرصلابت، شور و شعور و حوصله جمعیت پرشمار سالن سید رسول قهرمان ساری هرگز از خاطرم محو نخواهد شد و همواره به آن می‌بالم.

بدینوسیله ضمن اعلام سپاس صمیمانه از این همه عشق و صفا به ایران بزرگ و این فرزند کوچک این سرزمین فداکاری، ایثار و تمدن، از اینکه در دغدغه مشترک «تغییر سازنده وضع موجود» این همه مصمم هستید و این حقیر را لایق همراهی عاشقانه خویش نموده‌اید برخورد می‌بالم.
ای کاش و صد ای کاش شرایط زمان و مکان و محدودیت‌های فراوان پیشرو اجازه می‌داد از خوبان عاشق و صمیمی و فکور و احتمالا چشم به راه شهرها و توابع دیگر از جمله رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، نور، محمود‌آباد، آمل، فریدون‌کنار، سوادکوه، نکا، بهشهر، گلوگاه و دیگر دیار خوبان نیز خوشه عشق و محبت و صفا می‌چیدم.

با ابراز تاسف از ناکامی خویش در وصل یاران، صمیمانه از چشم انتظاران پوزش خواسته و امید است همچنان محبت و عشق دو طرفه‌مان دغدغه تغییر را پررنگ‌تر نماید.

سبز و پیروز باشید.
میرحسین موسوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
ماهانم تشکر دارنیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین