کد خبر: ۸۸۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۰

سخنرانی حامی سابق احمدی‌نژاد در دفاع از موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی جمعیت آبادگران جوان گفت: «مهندس میرحسین موسوی با حضور خود در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند ارزش‌های انقلاب را كه اكنون عده‌ای آن‌ها را فیلتر می‌كنند، احیا كند؛ چرا كه وی در این ارتباط دارای برنامه است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حسن بیادی روز دوشنبه با حضور در دفتر ارتباطات مردمی میرحسین موسوی در مشهد، در گفت‌وگو با اعضای این دفتر اظهار كرد: «ما در این انتخابات نباید به سمتی حركت كنیم كه مهندس موسوی كه به امام و انقلاب سنجاق شده است، تخریب شود، جامعه موسوی‌ای را قبول دارد كه ادامه نخست‌وزیری‌اش در دوران دفاع مقدس باشد».

وی با اشاره به این كه در عرصه انتخابات باید از توانمندی‌های انقلاب سخن گفته شود، ادامه داد: «متاسفانه عده‌ای خود و عملكرد خود را در مقابل تاریخ كشور، به ویژه در مقابل 27 سال فعالیت انقلاب قرار می‌دهند و می‌گویند تا سال 84 چنین كارهایی شده و از 84 به این طرف ما این گونه عمل كرده‌ایم؛ این صحبت‌ها زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب است و دولت‌های قبل را خائن معرفی می‌كند».

وی با بیان این مطلب كه آیا در جمهوری اسلامی باید برق سهیمه‌بندی شود؟ ابراز عقیده كرد: «كشور ما توانمندی‌های زیادی دارد كه باید از آن ها به درستی استفاده كرد، بحث سهمیه‌بندی سوخت به شكل درستی انجام نشد و الان شاهد هستیم كه مصرف بنزین در كشور با قبل از سهمیه‌بندی تفاوت چندانی نكرده است».

بیادی هم‌چنین با بیان این كه در انقلاب اسلامی روسای جمهور باید دنباله‌روی راه هم باشند، ادامه داد: «افراد و حركت‌ها باید مكمل یكدیگر باشند نه این كه یک نفر بیاید و شخص دیگری را تخریب كند».

نایب‌رییس شورای شهر تهران تصریح كرد: «ما وقتی موفقیت آقای احمدی‌نژاد در شهرداری تهران را دیدیم برای اداره كشور و فعالیت در دولت برنامه‌های زیادی طرح‌ریزی و در هر بخش سه نفر را تعیین كردیم و حتی چشم‌اندازهایی تعریف شد».

بیادی ابراز عقیده كرد: «متاسفانه از این برنامه به درستی بهره‌گیری نشد و در اجرای آن از آدم‌های كوچک استفاده شد كه در نتیجه به نقطه مطلوب نرسید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین