کد خبر: ۸۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۹

فیلم اعلمی با عنوان «میکروفونش راخاموش کنید» تهیه شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تولید فیلم مستند تبلیغاتی اکبر اعلمی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نام «میکروفونش راخاموش کنید» به پایان رسید. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ این فیلم مستند که توسط بابک مینقی و مهدی شیرین کارگردانی شده است با نگاهی به سخنرانی‌ها و تذکرات اکبر اعلمی در دو دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی در دوره ششم و دوره هفتم تهیه شده است. 

بر اساس این گزارش، مهدی شیرین در رابطه با این فیلم گفت: «تهیه این فیلم کار سختی بود و مسئولیت سنگینی بود که برعهده ما گذاشته شده بود. ما با توجه به زمان اندک خود برای این کار و همچنین با توجه به پایین بودن راشهای ارائه شده توسط مجلس، تلاش کردیم که مستند قابل قبولی را ارائه نماییم تا همه بتوانند شناخت مناسبی از کاندیدایی داشته باشند که تمام تریبونهای آن بسته شده است».
 
بابک مینقی نیز در رابطه با این مستند گفت: «در تدوین فیلم به این نتیجه رسیدیم که هیچ چیز بهتر از سخنرانی‌های خود دکتر اعلمی برای شناساندن کاراکتر سیاسی وی مناسب نیست و به همین خاطر در این فیلم فقط از سخنرانیها و تذکرات ایشان در مجلس بهره گرفتیم تا بتوانیم شخصیت سیاسی و اجتماعی اعلمی را نشان دهیم».
 
حامد ایمان، تهیه کننده این فیلم، در رابطه با انتخاب نام فیلم گفت: «نام فیلم از سخنرانی‌های دکتر اعلمی در مجلس گرفته شده است. بارها در حین سخنرانی‌های اعلمی در مجلس اتفاق افتاده است که رئیس و نایب رئیس مجلس دستور داده است که میکروفون اعلمی را در حین سخنرانی خاموش کنند تا صدای او به گوش نرسد و ما این عنوان را مناسب این فیلم تشخیص دادیم چرا که نه تنها در مجلس که در اکثر سخنرانیهای اعلمی میکروفون او را قطع می کنند و نام این فیلم با شخصیت سیاسی اعلمی یک همبستگی عمیقی دارد».
 
گفتنی است که مدت این فیلم نزدیک به 70 دقیقه است و به زودی منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
0
منتظر ديدار دكتر اعلمي در مياندوآب هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
0
درود بر اکبر اعلمی...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین