کد خبر: ۸۸۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۶

تهدید داور دیدار چلسی - بارسلونا به مرگ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تام هنینگ اوربو، داور نروژی دیدار چلسی - بارسلونا چهره خبرساز فوتبال دنیا طی 24 ساعت اخیر بوده، او که حتی بعد از این مسابقه تهدید به مرگ شده است. 

بارسلونا از سد دفاع 180 دقیقه‌ای چلسی گذشت[+]

یک روز پس از دیدار چلسی - بارسلونا روزنامه محلی Evening Standard چاپ لندن از تهدید به مرگ داوری نروژی این مسابقه خبر داد.

تام هنینگ اوربو پس از پایان بازی چلسی - بارسلونا با حفاظت نیروی پلیس از ورزشگاه خارج شد. پلیس شهر لندن حتی هتل محل اقامت این داور را نیز تغییر داد تا از تهدیدهای احتمالی در امان باشد.

پلیس نروژ هم در این رابطه فعال شده است تا اوربو را از خطرات احتمالی در امان دارد. سخنگوی پلیس اسلو اعلام کرده است هر مطلبی که در مورد این داور نروژی در اینترنت درج شود، به شدت پیگیری خواهد کرد.

داور نروژی با اشتباهات خود و چشم‌پوشی از اعلام پنالتی به سود تیم چلسی زمینه حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را فراهم آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
1
این یک ترازدی وحشتناک برای ورزش بود تصور کنید چند بار جلوی چشمای قاضی مامورین قانون پولها و اموال شما را سرقت کنند حقتونو بخورند وظلم . سرزمینتونو غصب کنند و فریادتان به جایی نرسد به کسی هم نمیتوانید شکایت کنید
باید محکمه ای برای رسیدگی باشد . این یک بیعدالتی محض است فردا حق تیم دیگری شاید همین بارسلون خورده شود این فوتبال و ورزش به درد نمی خورد. این بازی باید با همان ترکیب تکرار شود . ورزش برای مردی مردانگی برای احقاق حق و برپایی عدالت است اینکه بر عکس ان میشود. علیخانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
1
داوری خیلی ناعادلانه بود شب تا صبح همش کابوس می دیدم . 4تا پنالتی گرفته نشد. هرگز داور رو نخواهم بخشید. بیتا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین