کد خبر: ۸۸۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵

حمایت رسمی سازمان معلمان ایران از میرحسین موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان معلمان ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از مهندس موسوی، معلمان را به شرکت فعال در انتخابات آتی فراخواند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در این بیانیه آمده است: 

انتخابات دهیمن دوره ی ریاست جمهوری به عنوان یک آزمون ملی پیش روی ماست. سازمان معلمان ایران در راستای تحقق اهداف و مسوولیت صنفی- مدنی خویش این موضوع را با نگاه مطالبه محور در دستور کار قرار داده و در جلسات متعدد به بحث و بررسی پیرامون آن پرداخت. در نگاه سازمان معلمان توسعه ی انسان محور و آموزش و پرورش معلم محور، یک شعار سیاسی نبوده و پاسخ گویی عقلانی به تحولات امروزه ی جامعه ی ماست. به باور ما آموزش و پرورش، نه در اختیار حکومت که در خدمت جامعه تعریف می شود، در آموزش و پرورش یک نظام مردم سالار، آموزش انتقادی بر پرورش انقیادی ترجیح داده شده و مشارکت دانش آموزان، اولیا و معلمان در سطوح مختلف آن ضرورتی غیر قابل انکار خواهد بود. 

سازمان معلمان ایران با ابراز تاسف از آنچه امروز به آموزش و پرورش کشور می گذرد اعلام می دارد راه ،‌ناهموار و کشتی آموزش و پرورش در دولت نهم به گل نشسته و تنها بادبان آن است که شدیدا در اهتزاز می باشد! 

شورای مرکزی سازمان معلمان ضمن دعوت مردم ایران و همکاران عزیز به شرکت فعال در فرایند انتخابات و تاکید بر فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و رقابتی توسط مسئولین ذیربط، اعلام می دارد جناب آقای «میر حسین موسوی» را مناسب‌ترین گزینه تشخیص داده و تمامی مساعی خویش را جهت موفقیت ایشان به کار خواهد گرفت. عمده ترین دلایل ما برای این انتخاب، اعتقاد راسخ ایشان به موارد زیر است: 

- گسترش مدیریت علمی و قانون گرایی در تمامی بخش های جامعه
- احیا و ارتقای منزلت و رضایت معلمان
- تامین امنیت، آزادی بیان در اندیشه در جامعه و آموزش و پرورش
- افزایش نقش مدیریتی زنان
- تمرکز زدایی ساختاری و محتوایی در آموزش و پرورش
- تاسیس پارلمان معلمان و تقویت مجلس دانش آموزی
- بستر سازی مناسب جهت فعالیت تشکل های صنفی -مدنی مستقل 

سازمان معلمان ایران از ملت فهیم و تمامی فرهنگیان آگاه و مسئول انتظار دارد همگام با سازمان و با رای موثر خویش به «مهندس میر حسین موسوی» در جهت تحقق تاریخی «ایران پیشرفته با عدالت و آزادی» گامی دیگر به پیش بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۰
0
0
گروهی نظر خودشان را داده اند تا کنون بهترین فعالیت پیرامون آموزش و پرورش از آن دولت نهم است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین