کد خبر: ۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۳۱

مدیر عامل سازمان حسابرسی تغییر کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وزیر امور اقتصادی و دارایی، با صدور حکمی «‌اکبر سهیلی پور» را به مدت 3 سال به سمت مدیرعامل و رئیس هیأت عامل سازمان حسابرسی منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی آفتاب، «سید شمس‌الدین حسینی» ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «کاظم نجفی علمی» مدیرعامل سابق سازمان حسابرسی، وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

وزیر اقتصاد در این حکم که به استناد ماده 14 اساسنامه سازمان حسابرسی و مصوبه مورخ 13 اسفند سال گذشته مجمع عمومی عادی فوق‌العاده سازمان مذکور صادر شده، آورده است: «شایسته است با هم‌اندیشی و همدلی همکاران و تعامل سازنده با مراکز علمی، تخصصی و حرفه‌ای و نهادهای نظارتی مرتبط و با تدوین اجرای برنامه‌های عملیاتی، نسبت به اعتلای اثربخشی سازمان حسابرسی در تحقق وظایف قانونی به ویژه در عرصه‌های حاکمیتی از قبیل تدوین اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی و تعمیق دانش مرتبط و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین و همچنین کارکرد نظارتی و افزایش شفافیت تلاش کنید».

اکبر سهیلی مدرس دانشگاه و عضو هیأت صلاحیت حسابداران رسمی ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حسابداری است و از سال 1357 تاکنون در رشته حسابرسی فعالیت دارد. نامبرده رئیس کمیته قوانین و مالیاتی سازمان حسابرسی، کارشناس رسمی دادگستری و از مهر 1373 تاکنون عضو هیأت عامل سازمان حسابرسی بوده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین