کد خبر: ۸۸۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۶
در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مطرح شد:

مرعشی: موسوی برای رقابت با اصولگرایان به صحنه نیامده‌است

دولت مدعی اصولگرایی،‌ به تذکرات مراجع تقلید توجهی نکرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: «در این انتخابات اصرار نداشتیم حتماً فردی از جبهه اصلاحات در صحنه حاضر شود و حتی آقای ناطق‌نوری را به حضور در انتخابات دعوت کرده بودیم».
 
به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حسین مرعشی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و در جلسه‌ای که به دعوت مجمع اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به شرایط ویژه دهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی است که رییس جمهور برای قبول مسئولیت با چالش‌های جدی روبروست که این چالش‌ها نتیجه کارکرد دولت کنونی است».
 
وی افزود: «آقای احمدی‌نژاد در سال 84 کشوری را تحویل گرفت که سه برنامه توسعه را تجربه کرده بود که طی این سه برنامه، سیاست‌های مختلفی اتخاذ شده بود و کشور در مجموع به جمع بندی روشنی در امور مدیریت و سیاست‌ها رسیده بود».
 
مرعشی به امتیازات ویژه‌ای که دولت نهم از آن‌ها برخوردار بود اشاره کرد و افزود: «این امتیازات و مصالح لازم می‌توانست احمدی‌نژاد را به شخصیت موفق در زمان ریاست جمهوری تبدیل کند که در این صورت در زمان انتخابات، رقیبان احمدی‌نژاد باید می‌گفتند نا شانس کمی برای رای آوری داریم چون رقیبمان کشور را خوب اداره کرده است».
 
وی افزود: «احمدی‌نژاد از امکانات خوبی برای اداره کشور برخوردار بود که متاسفانه با کنار گذشتن خرد جمعی، تجربه و قوای فکری و کارشناسی کشور، از این فرصت به خوبی استفاده نشد».
 
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه موسوی برای رقابت با اصولگرایان به صحنه نیامده است، تصریح کرد: «اگر موسوی امروز بعد از سال‌ها سکوت به صحنه آمده به دنبال این است که انضباط و خرد جمعی را در کشور حاکم کند و شوراها و نهادهای تصمیم ساز علمی را احیا کند».
 
وی ابراز عقیده کرد: «به نظر من دهمین انتخابات ریاست جمهوری میدان رقابت صداقت و خرد جمعی در مقابل فریب کاری و فردگرایی است».
 
مرعشی افزود: «امیدوار بودیم صحنه انتخابات، صحنه رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان اصیل باشد که در این صورت هرکدام پیروز می‌شد درجه‌ای از منطق در کشور حاکم می‌شد و ما در این انتخابات اصرار نداشتیم حتماً فردی از جبهه اصلاحات در صحنه حاضر شود و حتی آقای ناطق‌نوری را به حضور در انتخابات دعوت کرده بودیم».
 
وی به تعامل نامناسب دولت نهم با مراجع تقلید و علما اشاره کرد و افزود: «دولتی که ادعا می‌کند اصولگراست، یک جا نشان دهد که به تذکرات روحانیت و مراجع تقلید توجه کرده است».
 
وی به شعار دولت نهم در خصوص بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: «نباید ضعف‌ها و ناتوانی‌های خودمان را به حساب ارزش‌های انقلاب اسلامی بگذاریم».
 
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از فضای انتخاباتی حاکم بر رسانه ملی انتقاد کرد و افزود: «باید این فرصت در صداو سیما ایجاد شود که مردم آگاه شوند و رسانه ملی باید به مردم آگاهی ببخشد ولی متاسفانه این فضا در رسانه ملی حاکم نشده است».
 
وی در پایان با اشاره به ارتباط و برخورد نامناسب دولت با اصولگرایان اصیل اظهار داشت: «بدون تردید دولتی که با غرور و تکبر برخورد کند در انتخابات تنها می‌ماند».
 
پس از پایان سخنان مرعشی، تریبون آزاد دانشجویی با حضور نمایندگان تشکل‌های بسیج دانشجویی ، تشکل دانشجویی الزهرا و مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد».
 
شایان ذکر است این جلسه با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از این چهره سیاسی همراه بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین