کد خبر: ۸۸۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۴۸

جمهوری اسلامی:‌ زیباکلام وکیل ناخوانده آمریکاست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ جمهوری اسلامی نسبت به اظهارات جنجالی زیباکلام در شبکه خبر واکنش نشان داد. 

به گزارش گروه‌ سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در شماره روز سه شنبه خود آورده است:‌‌ «در این مناظره زیبا كلام سعی كرد با طرح سئوالاتی و بیان مطالبی خلاف واقع سیاست‌های نظام پیرامون ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر را زیر سئوال ببرد و مشخصا اصرار می‌ورزید كه آمریكا در این جنگ و تحمیل آن به ایران هیچگونه تنشی نداشته است».
 
جمهوری اسلامی افزوده است: «وی در این برنامه در واقع از موضع سخنگوی آمریكا و وكیل مدافع واشنگتن سخن می‌گفت بدون آنكه رسما مسئولیتی در این مقوله به وی واگذار شده باشد! با در نظر گرفتن اثرات تخریبی این قبیل اظهارات انحرافی و نادرست انتظار می‌رود مسئولین صدا و سیما در خصوص انعكاس چنین دیدگاههای نامربوطی تجدیدنظر كنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
واقعا برداشت من هم همين براشت روزنامه اطلاعات است دفاع ايشان اينطور از آمريكاي جهان خوار و اسلام ستيز جاي سئوال دارد امام فرمودند هر چيز را فراموش كرديد مرگ بر آمريكا را فراموش نكنيد و آقاي زيبا كلام در زماني كه قدرتي نداشتيم امام ما در مقابل آمريكا ايستاد و حالا كه اينقدر ضعيف شده و وعده هاي خدا در مورد نابودي ش دارد محقق مي شود شما طرفداري از حقوق آمريكا مي كنيد مطمئن باشيد آيندگان كه تاريخ مي خوانند ديگر شما را زيبا كلام نخواهند دانست .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین