کد خبر: ۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰

ضرغامی: مناظره قطعی است/ رهبری گلایه‌ای مطرح نکرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس سازمان صدا و سیما از فراهم شدن فرصت‌های متنوع و مناسب برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در رسانه ملی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، عزت الله ضرغامی دوشنبه شب در حاشیه جشنواره اعتیاد و رسانه در جمع خبرنگاران گفت: «صدا و سیما فرصت‌های متنوعی را برای نامزدهای انتخاباتی فراهم آورده است که برخی نامزدها ترجیح می‌دهند در برخی برنامه‌ها شرکت نکنند».

وی افزود: «پخش فیلم‌های مستند، گفتگوی مستقیم و برنامه‌های رودر رو با مجری‌های مختلف و پاسخگویی نامزدها به سوالات مردم از جمله این برنامه‌هاست».

رئیس رسانه ملی از توزیع یکسان زمان برای پخش برنامه‌های نامزدهای مختلف خبر داد و گفت: «نامزدهای انتخاباتی استقبال خوبی از مناظره کرده‌اند». 

ضرغامی همچنین به ایسنا گفت: «این فرصت استثنایی و ابتكاری است و من فكر می‌كنم مناظره متقابل نامزدها درباره مسایل مهم كشور از پربیننده‌ترین برنامه‌ها خواهد بود و حتما تأثیرگذاری زیادی در انتخاب مردم خواهد داشت. من فكر می‌كنم امسال نسبت به گذشته حتی ابعاد بهتری هم داشته باشد». 

تذکر مسؤولان ارشد نظام به صدا و سیما [+]

رییس صداوسیما هم چنین گفت: «در جلسه با مدیران سازمان یادآور شده‌ام كه رهبر معظم انقلاب تأكید می‌كنند كه برنامه‌ها باید پرشور و با هدف حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی انجام گیرد و هیچ‌گونه شائبه طرفداری از نامزد خاص هم در برنامه‌ها نباید مطرح شود. در واقع توصیه دایمی ایشان است كه من برای مدیران تشریح كردم و هیچ گله خاصی از سوی رهبری مطرح نبوده است». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین