کد خبر: ۸۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۷

رئیس‌کل بانک مرکزی: استعفا نداده‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که ساعتی قبل، ایلنا در خبری اعلام کرده بود که محمود بهمنی با ارسال نامه‌ای به احمدی‌نژاد،‌ از سمت خود استعفا داده است، رئیس‌کل بانک مرکزی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی آفتاب، محمود بهمنی خبر ایلنا مبنی بر استعفا از سمت خود را تکذیب کرد و گفت: «اینجانب با قوت به انجام وظیفه در دولت خدمتگزار مشغول هستم و انتشار چنین خبرهای کذب و ناموثقی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در راستای سناریوهای تخریبی برخی جریانهای سیاسی می‌دانم».
 
رییس کل بانک مرکزی افزود: «بانک مرکزی از نهادهای بسیار تاثیر گذار در مدیریت اقتصادی کشور است و انتشار چنین اخبار کذبی، آرامش و ثبات اقتصاد کشور را هدف گرفته است در حالی که خادمان مردم در بانک مرکزی و سایر نهادهای دولتی با تلاش مجدانه در پی تحقق اهداف دولت و فراهم کردن شرایط مطلوب اقتصادی هستند».
 
بهمنی همچنین از اینکه برخی رسانه‌ها بدون اطمینان از صحت اخبار بدون منبع نسبت به انتشار آن اقدام می‌کنند ابراز تاسف کرد. 

وزیر امور اقتصادی و دارائی نیز در واکنش به خبر استعفای رئیس کل بانک مرکزی گفت: «در جریان استعفای آقای بهمنی قرار نگرفته‌ام اما این خبر برای من غیر منتظره است».
 
شمس‌الدین حسینی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: «شب گذشته آقای بهمنی را ملاقات کردم و راجع به مسائل مختلف با هم صحبت کردیم. ایشان صحبتی در خصوص استعفا نکردند اما امروز که این خبر را شنیدم برایم غیر منتظره بود». 

سخنگوی دولت هم گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم و در جریان قرار دارم، آقای بهمنی استعفا نداده است». 

غلامحسین الهام در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: «این خبر، تولیدی رسانه‌هاست و صحت ندارد. اگر خبر استعفای رئیس کل بانک مرکزی را خود آقای بهمنی گفته باشد، بنده در جریان نیستم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین