کد خبر: ۸۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۷

پیمان فروزش: نظر مجلس درباره کمک به پاکستان منفی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص کمک 330 میلیون دلاری ایران به پاکستان که وزیر امورخارجه در کنفرانس کمک به پاکستان، اخیرا وعده آن را داد،‌ خاطرنشان کرد: «در صورت مطرح کردن این مسئله با مجلس، به نظر می‌رسد که نمایندگان نظر مساعدی نسبت به این قضیه نداشته باشند».

پیمان فروزش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، گفت: «هرگونه کمک به کشورهای خارجی در هر زمینه‌ای باید مصوب مجلس باشد البته ممکن است که در مراودات سیاسی که روسای جمهور و وزرا در کشورهای مختلف دارند طرح چنین ایده‌هایی مطرح شود و در تفاهم‌نامه گنجانده شود که بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها اجرایی گردد».

فروزش با یادآوری اینکه در این زمینه هنوز چیزی به مجلس گزارش نشده است افزود: «تا زمانی که چنین گزارشی به مجلس داده نشود و در اینجا مصوب نشود هیچ کمکی انجام‌پذیر نیست».

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نظر مجلس به این مسئله را منفی پیش‌بینی کرد و گفت: «کشور پاکستان در حوزه امنیت همکاری مناسبی با کشور ما ندارد و لذا اگر ما بخواهیم مراودات اقتصادی مناسبی را داشته باشیم باید در زمینه‌های دیگر هم همکاری‌های مناسب را از طرف مقابل ببینیم تا بتوانیم در مقابل،‌رفتاری مناسب داشته باشیم».

نماینده مردم زاهدان در مجلس در ارزیابی از رفتار انتخاباتی دولت در این مدت باقیمانده تا انتخابات گفت: «دولت باید به نحوی رفتار کند که مورد اتهام قرار نگیرد اما دولت نهم رویه‌ای مشخص را داشته است که از ابتدا هم به همین روال رفتار کرده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین