کد خبر: ۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۶

رحیمی: بودجه سازمان بازرسی 50 درصد زیاد شده است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درخصوص کاهش بودجه برخی دستگاه‌ها گفت: «بودجه برخی دستگاه‌ها مانند سازمان بازرسی 100 درصد افزایش داشته‌اند که 50 درصد از این 100 درصد کم شده است». 

دولت بودجه دیوان محاسبات را هم کم کرد [+]
مهرورزی دولت با بیماران خاص پس از حمایت فاطمه هاشمی از موسوی [+]
واکنش پورمحمدی به کاهش بودجه سازمان بازرسی [+]
فریب افکار عمومی با وارونه کردن واقعیت‌های بودجه 88 [+]
انتقام جویی دولت با ابزار بودجه!
[+]


علی‌ر‌ضا رحیمی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه‌ جلسه‌ هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اجازه مجلس شورای اسلامی برای کاهش چند درصدی از کل بودجه گفت: «مجلس به خاطر افزایش سقف بودجه به دولت اجازه داد 30 درصد از کل بودجه را کاهش دهد، البته ما این کاهش را نمی‌توانستیم در مورد حقوق و بودجه‌ جاری انجام دهیم و باید به سمت کاهش بودجه‌ عمرانی می‌رفتیم که با توجه به این امر 30 درصد بودجه‌ دستگاه‌ها کاهش یافت».

وی افزود: «‌در این ارتباط هیئتی از دولت و مجلس انتخاب شدند و این موارد را بررسی کردند که از طرف مجلس سه نفر از اعضای هیئت رئیسه بودند و از طرف دولت معاون حقوقی و معاون برنامه‌ریزی آقای برقعی در این هیئت حضور دارند».

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص بودجه برخی دستگاه‌های خاص، گفت: «چنین چیزی واقعیت ندارد و از دستگاه‌های مختلف، قوه قضاییه، مجمع و مجلس و دولت این بودجه کسر شده است و از زیر مجموعه‌های دولت نیز بسیاری از سازمان‌ها هستند که بودجه‌شان کسر شده و هیچ استثنایی نبوده است و ما به بودجه‌ جاری دستگاه‌هایی که مربوط به حقوق و مسائل اداری است، دست نزده‌ایم».

رحیمی درخصوص کاهش بودجه برخی دستگاهها اظهار داشت: «بودجه برخی دستگاهها مانند سازمان بازرسی 100 درصد افزایش داشته‌اند که 50 درصد از این 100 درصد کم شده است».

وی همچنین اظهار داشت: «آقای برقعی به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند که حکم‌ها اصلاح شود و افزایش حقوق کارمندان که باید از اول فروردین صورت می‌گرفت به صورت کامل انجام شود، ما تلاش می‌کنیم از ماه اردیبهشت این افزایش حقوق کارمندان اعمال شود، هم‌چنین از معاونان مالی وزرا نمایندگانی در استان‌ها مشخص شده‌اند که به روند این امر کمک کنند».

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به پرسش دیگری در مورد اینکه آیا این مساله شائبه‌ انتخاباتی دارد؟ گفت: «چنین شائبه‌ای وجود ندارد؛ چراکه این امر قانون است و باید آن را اجرا کنیم و آیا خود شما می‌پذیرید این مساله تعطیل شود و حقوق مردم را نپردازید؟ لذا ما باید در پیشبرد امور حرکت کنیم و اگر تاخیری هم در این ارتباط داشته باشیم باید از مردم عذرخواهی کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۴
0
0
در این دولت همه فقط شبانه روز کار می کنند اما فقط معلوم نیست چه کار می کنند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین