کد خبر: ۸۸۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۲۵

انتقاد جمهوری اسلامی از سایت حامی موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه جمهوری اسلامی که از نامزدی موسوی حمایت می‌کند، نوشت: «یک سایت حامی مهندس موسوی در نقل اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برخلاف وظیفه امانت داری قسمتی از مطالب را حذف كرد».
 
به گزارش گروه سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در شماره روز پنج شنبه خود با طرح این اتقاد افزود: «قلم نیوز كه اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در دیدار اعضای شورای مركزی ستاد بوی امام را نقل كرده قسمتی از آن كه مربوط به گروه‌های اصلاح طلب است را حذف كرده است». 

به گزارش جمهوری اسلامی، قسمت حذف شده چنین است: «اینكه این روزها شاهد اعلام حمایت برخی گروه‌ها از آقای موسوی هستیم كه قبولشان نداریم واقعیت اینست كه آنها از جنس آقای موسوی نیستند. البته این انتظار را هم داریم كه مهندس موسوی خودشان هم موضع بگیرند. آنها انتخابشان مهندس موسوی نیست انتخاب الان آنها تحمیلی است و چیزی است كه زمان به آنها تحمیل كرده است وگرنه انتخاب اصلی و مطلوبشان كسی غیر از آقای موسوی است. امیدواریم خود آقای موسوی این دغدغه را كه در خیلی از افراد وجود دارد حل كند و بنده نیز به ایشان تذكر داده‌ام و البته پذیرا هم بوده‌اند».
 
جمهوری اسلامی افزوده است،‌ سایت قلم نیوز علاوه بر این جمله «بنده شخصا معتقدم لطماتی كه در طول تقریبا 10 ساله اخیر به ارزش‌ها و اصول وارد شده باید جبران شود و جبران آن هم بازگشت به گفتمان امام است» نیز از این اظهارات حذف شده است!
 
جمهوری اسلامی به دست اندركاران «قلم نیوز» یادآور شده است، كسانی كه مدعی طرفداری از فرد با صداقتی مثل مهندس موسوی هستند باید صداقت داشته باشند و رسم امانت‌داری را كنار نگذارند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
سلام
اين همان آزادي بيان دوم خرداديهاست كه قبلا نيز تجربه كرديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
0
ابتکار سفر های استانی
خود کفایی بنزین تا دو سال آینده
تکمیل چرخه ی سوخت هسته ای
توسعه ی فاز های نفتی که اقتصاد آینده ی ایران به آن وابسته است
مسکن مهر که امید را برای خانه دار شدن میلیون ها نفر زنده کرد
ساخت فضاهای ورزشی 20 برابر دولت های قبلی
سیمان، صادرات علاوه بر خودکفایی...

رای ما به دولتی از جنس مردم ( دولت دکتر محمود احمدی نژاد )
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین