کد خبر: ۸۸۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹

فاطمه رهبر: من نگفته‌ام وزیر خاتمی باید اعدام شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درج خبری با عنوان «عضو زن مؤتلفه: وزیر خاتمی باید اعدام شود»! که در آن به نقل از خانم فاطمه رهبر، عضو حزب مؤتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران، مطالبی عنوان شده بود، ایشان با ارسال نمابری به آفتاب، توضیحاتی ارائه کرد.

عضو زن مؤتلفه: وزیر خاتمی باید اعدام شود! [+]

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل این توضیحات به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری آفتاب نیوز 

سلام علیکم
با نظر به مطلب درج شده در پایگاه آفتاب مطالبی در رابطه با سخنرانی سرکار خانم فاطمه رهبر نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه الزهرا با تیتر «وزیر خاتمی باید اعدام گردد» درج گردید که علاوه بر تقطیع و گزینش، تیتر و مطالب اساساً به این شکل بیان نشده. آنچه ایشان مطرح کرده بودند این بود که هر وزیر و یا هر فردی که به مردم و ارزشهای کشور خیانت کند استیضاح که هیچ، جا دارد اعدام شود. سوال این است که آیا سایت آفتاب در برخورد با خائنین تردید دارد؟!!

لطفا طبق قانون مطبوعات نسبت به اصلاح تیتر و مطالب انتخاب شده سریعا اقدام گردد. 

توضیحات آفتاب:
خبر مذکور، همان‌گونه که از قسمت مرجع خبر آن پیدا است، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، و بدون کمترین دخل و تصرفی نقل شده و آفتاب، تنها با انتخاب تیتری جدید، آن را دوباره منتشر کرده است. بنابراین اگر «تقطیع و گزینش»ی در سخنان خانم رهبر وجود دارد، مسؤولیت آن به عهده رسمی‌ترین خبرگزاری کشور است و نه آفتاب. 

تیتر انتخاب شده نیز با توجه به محتوای گزارش شده توسط خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده که کاملاً با محتوا همخوانی دارد: «یک عضو زن حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در دولت خاتمی یکی از وزرا اقدام به راه‌اندازی ترک‌سل که همان ایرانسل امروز است کرده بود گفت: "به نظر من چنین فردی به جای استیضاح می‌بایست اعدام شود که اینگونه با مردم بازی کرد ولی با ورود مجلسیان هفتم و فشار به دولت خاتمی این قرار داد تغییر کرد و 85درصد سود آن برای ایران شد"». 

در مورد سوال خانم رهبر در مورد این‌که «آیا سایت آفتاب در برخورد با خائنین تردید دارد؟!!»، نیز، یادآور می‌شود که آفتاب، در مورد درستی و یا نادرستی اظهارات ایشان هیچ قضاوتی در متن خبر انجام نداده است و به نظر می‌رسد که ایشان نظرات کاربران را با متن خبر اشتباه گرفته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
ایران وزرای خاتمی را دیگر به خاب هم نمی بیند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
چند ماه صبر کنید همه را خواهید دید تک تک وزرای خاتمی را تا کور شود هر آنکه نتوان دید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
با سواد خواب رو اینجوری می نویسند البته از [ ... ] بیش از این هم انتظاری نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
اگر دست شما بود که تا حالا همه را اعدام کرده بودید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
آفتاب جان خودتو ناراحت نکن ارزش نداره.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین