کد خبر: ۸۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۳

امین‌زاده: خاتمی اعلام کرده هر کاری برای پیروزی موسوی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در روزهای آتی سید محمد خاتمی برای حمایت از آقای مهندس موسوی به چند استان بزرگ کشور سفر خواهند کرد. 

محسن امین‌زاده رییس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان حامی میرحسین در همایش معتمدین و روسای ستادهای انتخاباتی سراسر کشور مهندس موسوی با تاکید بر اینکه این اجتماع نشان می‌دهد که قدم‌های مهمی در ماه‌های اخیر برای پیروزی برداشته شده گفت: «حضور امروز شما نشانه‌ی اعتقاد شما به تغییر است. ما همه با هم میثاق بستیم برای ایجاد تغییر و استقرار دولت کارآمد، ‌توسعه‌گرا، قانون‌مدار، سالم و صادق. ما با شما و با آقای خاتمی آغاز کردیم و همراه ایشان راه را با آقای مهندس موسوی ادامه خواهیم داد».

وی افزود: «کار بسیار دشواری در پیش داریم که قدم اول و مهم سازماندهی است، شاید بهتر بود که فرصتی داشتیم و ستاد منسجمی را راه‌اندازی می‌کردیم اما امروز هم با این وجود باید از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده کنیم. با در نظر گرفتن اینکه ساختار چند ستادی مشکلات خاص خود را دارد اما مهم این است که همه زیر این چتر بزرگ گرد آییم».

امین زاده تاکید کرد: «هرچه به روزهای انتخابات بیشتر نزدیکتر می‌شویم حساسیت کار ما بالاتر می‌رود و راه پیروزی ما افزایش مشارکت مردمی است و به دلیل آنکه رفتار رسانه‌ی ملی به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهد مشارکت چندان بالا نباشد اولین تلاش ما باید ایجاد موج و افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد».

وی در پایان گفت: «ما همراه آقای خاتمی در کنار آقای مهندس موسوی خواهیم بود و تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نه چندان دور پیروزی آقای مهندس موسوی را جشن بگیریم. آقای خاتمی هم اعلام کرده‌اند که هر کاری که از دست‌شان بر بیاید برای پیروزی آقای مهندس موسوی خواهند کرد و در روزهای آتی ایشان برای حمایت از آقای مهندس موسوی به چند استان بزرگ کشور سفر خواهند کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین