کد خبر: ۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۷

بادامچیان: لاریجانی فشارپذیر نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران در مجلس، علی لاریجانی را یکی از روسای موفق مجلس طی این 8 دوره معرفی کرد و در عین حال هرگونه فشار بر روی لاریجانی از فراکسیون اصولگرایان جهت معرفی احمدی‌نژاد به عنوان مصداق انتخاباتی این فراکسیون را رد کرد و گفت: «نه اصولگرایان اهل فشارند و نه لاریجانی فشارپذیر».

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در پاسخ به اینکه گفته می‌شود به دلیل اقبال برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس نسبت به میرحسین موسوی و یا محسن رضایی تاکنون این فراکسیون نتوانسته است مصداقی برای انتخابات معین کند گفت: «معرفی نکردن مصداق از سوی فراکسیون اصولگرایان به خاطر این گرایشات نیست و یک بحث اصولی تاکنون مانع از این کار شده است».

وی گفت: «این بحث وجود دارد که آیا فراکسیون اصولگرایان باید در مصداق انتخاباتی دخالت کند یا خیر. البته در اینکه اکثریت نمایندگان نسبت به حمایت از احمدی‌نژاد نظر مساعد دارند شکی نیست».

وی با تاکید به اینکه هیچ فشاری در این زمینه بر روی ریاست فراکسیون اصولگرایان وجود ندارد گفت: «فشار یعنی یک حرف غیرمنطقی مطرح است که برخی می‌خواهند با فشار و زور این حرف را پیش ببرند که نمایندگان مردم اهل این حرفها نیستند».

این عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ممکن است چهار نفر هم تعصب مثبت یا منفی داشته باشند اما اصولگرایان در فکر فشار و زور نیستند گفت: «این امکان وجود دارد که چند نفری هم درون فراکسیون اصولگرایان علاقمند به کاندیدای دیگر به غیر از احمدی‌نژاد باشند اما این مسئله خارج از فراکسیون اصولگرایان مطرح است».

بادامچیان همچنین در ارزیابی از عملکرد هیات رئیسه مجلس و به ویژه ریاست آن از ابتدا تاکنون گفت: «هیات رئیسه مجلس طی این مدت بسیار موفق عمل کرد و دلیلش هم این است که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی‌شان به صراحت عنوان کردند کارهای خوبی در مجلس 8 انجام شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین