کد خبر: ۸۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۸
مدیر‌كل صدا و سیمای مركز قم:

پخش مستقیم مراسم تشییع آیت‌الله بهجت از سیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر كل صدا و سیمای مركز قم گفت: «مراسم تشییع و تدفین پیكر مطهر آیت‌الله بهجت به صورت مستقیم از شبكه استانی مركز قم پخش می‌شود.

بهرام محمدی‌نیا امروز در گفتگو با فارس ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله بهجت اظهار داشت: «از روزگذشته كه خبر ارتحال این مرجع تقلید را دریافت كردیم، تمام برنامه‌های صدا و سیمای مركز قم رنگ عزا گرفت».

وی ادامه داد: «صدا و سیمای مركز قم از زمان دریافت خبر ارتحال سعی كرد تا با برگزاری ویژه برنامه‌هایی به تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله بهجت بپردازد».

مدیر‌كل صدا و سیمای مركز قم با اشاره به ابعاد وسیع خبر ارتحال آیت‌الله بهجت در كشور و جهان اسلام خاطرنشان كرد: «صدا و سیمای مركز قم از روز گذشته با ارتباط ‌هایی كه با شبكه‌های ملی و بین‌المللی برقرار كرد، سعی كرد تا اطلاع رسانی دقیقی از این ضایعه اسفناك در سطح كشور و جهان اسلام داشته باشد».

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله بهجت در روز سه شنبه تصریح كرد: «مراسم تشییع و تدفین پیكر مطهر آیت‌الله بهجت به صورت زنده از شبكه استانی سیمای قم پخش می‌شود، البته تلاش می‌كنیم این مراسم به صورت مستقیم از شبكه‌های سراسری پخش شود».

محمدی‌نیا گفت: «امروز صدا و سیمای مركز قم به تبیین ابعاد شخصیتی آن مرحوم خواهد پرداخت و شبكه صدای مركز قم نیز با برقرای ارتباط‌هایی با شبكه ملی به این امر مهم خواهد پرداخت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین