کد خبر: ۸۹۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۴۲

شریعتمداری: نامزدهای اصلاح طلب به آخر خط رسیده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌حسین شریعتمداری باردیگر نسبت به مواضع کروبی، موسوی و مشاورانشان واکنش نشان داد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ شریعتمداری در شماره روز سه شنبه کیهان نوشته است: «هرچه زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم نزدیکتر می‌شود، ساختارشکنی نامزدهای جبهه اصلاحات و عبور آنها از مرزهای تعریف شده اسلام، انقلاب و منافع ملی بیشتر و پررنگ تر می‌شود. این هنجارشکنی‌ها در پاره‌ای از موارد تا آنجا پیش می‌رود که به نظر می‌رسد نامزدهای جبهه یاد شده -خدای نخواسته- برای تأمین منافع از دست رفته دشمنان مردم به میدان آمده‌اند! و یا به آخر خط رسیده‌اند که اینگونه به «سیم آخر» زده‌اند»!
 
شریعتمداری افزوده است: «یکی از تازه‌ترین و تأسف آورترین نمونه‌ها اظهارات اخیر خانم جمیله کدیور در اراک است. ایشان که در ستاد انتخابات آقای کروبی سمت مشاور در امور زنان را برعهده دارد، در سفر تبلیغاتی خود به اراک طی مصاحبه ای از حزب صهیونیستی بهائیت با عنوان «شهروندان ایران» یاد کرده و گفته است «بهائیان به عنوان شهروندان ایران دارای حقوقی هستند که باید دولتمردان به این حقوق احترام بگذارند و آن را به رسمیت بشناسند»! از خانم کدیور انتظاری نمی‌رود و روی سخن نیز با ایشان نیست، اما آقای کروبی آیا از هویت واقعی بهائیت که نه یک فرقه، بلکه یک حزب سیاسی وابسته به صهیونیست هاست بی خبر است»؟
 
وی در بخش دیگری از این یادداشت آورده است: «خانم رهنورد در ستاد آقای موسوی از شیرین عبادی - با آن سابقه سیاه و اعلام شده اش در همراهی با منافقین و حزب بهائیت- به عنوان یک زن فرهیخته ! یاد می کند، خانم کدیور از ستاد آقای کروبی، بر ضرورت رسمیت یافتن این حزب تاکید می کند و... آیا این همه، اتفاقی و تصادفی است؟! و یا این که خدای نخواسته- و البته به احتمال زیاد بی آن که نامزدهای مورد اشاره خبر داشته باشند- قول و قرارها و فریب خوردن‌هایی درکار است»؟!

مدیرمسئول کیهان در پایان افزوده است: «اکنون باید از آقای کروبی پرسید؛ آیا اظهارات مشاور امور زنان ستاد انتخاباتی جنابعالی مخالفت آشکار با نظر مبارک حضرت امام(ره) و جاده صاف کنی برای صهیونیست‌ها نیست؟ اگر هست- که هست- آیا سکوت جنابعالی قابل توجیه خواهد بود»؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین