کد خبر: ۸۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹

طرح جمع‌آوری زنان معتاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز به کار جمع آوری معتادان زن در چند ماه آینده خبر داد.

سردار عزیزالله رجب‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره آموزش بدو خدمت سربازان وظیفه با مدرک کاردانی و کارشناسی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: «طرح برخورد با اراذل و اوباش و اشرار مناطق مختلف تهران به صورت 24 ساعته در شهر تهران و در حوزه سرکلانتری‌های آن به اجرا در آمده است».

وی با اشاره به این مطلب که اکثر اشرار و اراذل و اوباش شناسایی شده و دستگیر شده‌اند، گفت: «برخی از آنها هنوز دستگیر و تحت نظر قرار نگرفته‌اند که تحقیقات و عملیات‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد».

رجب‌زاده با اشاره به این مطلب که در 4 منطقه شهر تهران تیم‌های ضربتی را آموزش داده و مستقر کرده‌ایم، گفت: «این تیم‌ها در صورت اطلاع رسانی به موقع شهروندان می‌توانند با مراجعه به محله‌ها اشرار را دستگیر کرده و تحت نظارت قرار دهند».

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به این مطلب که پس از جمع‌آوری معتادان ولگرد و خیابانی در شهر تهران پلیس به سراغ معتادان مزاحم خانگی می‌رود، گفت: «با تماس شهروندان اقدام به شناسایی معتادان خانگی‌ای که برای خانواده خود مزاحمت ایجاد می‌کنند، اقدام خواهیم کرد».

رجب‌زاده با اشاره به تحویل گرفتن یک مرکز بازپروری مخصوص معتادان زن در پارک چیتگر گفت: «این مرکز به زودی برای استقرار معتادان زن خیابانی آماده شده و در برنامه بعدی این زنان دستگیر شده و به این مرکز برده می‌شوند تا پس از ترک شرایط اشتغال‌زایی آنها فراهم شود».

وی گفت: «به طور قطع به شهروندان این نوید را می‌دهیم که ظرف مدت 5 ماه آینده هیچ معتادی چهره شهر را خدشه دار نکند و شهروندان دیگر مزاحمت‌های آنها را شاهد نباشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین