کد خبر: ۸۹۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۱

ستادهای احمدی‌نژاد مملو از نذر و دعا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای سياستگذاری ستاد امتداد مهر، ستادهای احمدی‌نژاد را مملو از اخلاص، ادعيه، نذر و زيارت توصيف کرد.

«عليرضا سائلی» که سخنگويی ستاد امتداد مهر را نيز برعهده دارد در جمع دبيران مناطق استان تهران حال و هوای ستادهای انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد را در سال 84 ترسيم کرد و فضای ستادهای اخير او را همچون آن زمان ارزيابی کرد.

به گزارش ايسنا وی گفت؛ «در آن زمان همچون اين روزها در ستاد، اخلاص موج می‌زد لذا از طريق ادعيه و نذر و زيارت ارتباط فردی خود را با خداوند متعال تقويت و همواره اخلاص در کار را از حضرت حق بخواهيد که اگر اين طور شد کار جلو می‌رود».

وی ادامه داد؛ «ما آن زمان از طرف ستاد پوستری چاپ نکرديم اما آن هم که چاپ شد با وضو و نيت پاک توزيع می‌شد و به خاطر همين اخلاص و نيت پاک، به جای اينکه به اجبار پوستر را بر در و ديوار بزنيم مردم خود پوسترها را به شيشه مغازه و ماشين خود نصب می‌کردند».

سائلی تاکيد کرد؛ «در انتخابات 84 حتی اگر دکتر احمدی نژاد رای نمی آورد ما پيروز بوديم چراکه ما دروغ نگفتيم، تهمت نزديم، تخريب نکرديم و حرکت خود را اثباتی جلو برديم. اکنون هم برای راي، دور هم جمع نشده ايم بلکه برای اجرای فرامين الهی جمع شده ايم لذا اگر دروغ نگوييم و آن گونه که رهبر معظم انقلاب و قانون گفته است عمل کنيم، چه رای بياوريم و چه نياوريم، پيروزيم چراکه به تکليف و وظيفه يی که بر دوش مان بوده، عمل کرديم.»

اين عضو شورای سياستگذاری ستاد امتداد مهر با يادآوری انتخابات سوم تير، تبليغ چهره به چهره، نهضت سخنرانی، انتشار تحليل و... را از جمله لوازم يک حرکت تبليغی کم خرج و پربهره ذکر کرد.
 
وی افزود؛«چنان که اکنون هم رقيب ما با تمام ثروت و مکنت خود تلاش دارد هر طور که شده دکتر احمدی‌نژاد را حذف کند و دوباره بساط ريخت وپاش، اشرافی گری و بی‌توجهی به محرومان را علم کند هرچند امروز تلاش دارد گفتمان اشرافی گری را با پوستين عدالتخواهی عرضه کند ليکن بايد بداند مردم از گذشته عبور کرده و آينده‌ای پرنشاط و عزت را می‌طلبند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
ما هم نذر کردیم که رای نیاورد.
نذر کردید که 300 میلیارد بشه 600 میلیارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
آگر شما پوستر چاپ کردید و مردم خودشان به شیشه مغازه و ماشین های خود می زنند . بدانید همین مردم هستند که با اس ام اس زدن به هم و استفاده از بازوبند سبز برای میر حسین تبلیغ می کنن .
درود بر یار امام و رهبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
چقدر دلشون پاک آخه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
چقدر دلشون پاک ! از 50 هزار تومن های توزیع شده در دانشگاها چه خبر ! از سیب زمینی صلواتی ها چه خبر نه عزیز این چیزها برات رای نمیشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین