کد خبر: ۸۹۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۴

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانسر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دزدان موتورسیکلت سوار در سرقت از یک طلافروشی، 4 مجروح برجای گذاشتند و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آفتاب، طلافروشی تقی‌زاده در خیابان اصلی تره‌بار تهرانسر عصر روز شنبه هدف دو سارق مسلح موتورسیکلت‌سوار قرار گرفت.

در ساعت10/16 زمانی که دو برادر قصد داشتند مغازه طلافروشی خود را پس از استراحت ظهرگاهی باز کنند، دو موتورسیکلت سوار در حالی که چهر‌های خود را با نقاب پوشانده بودند به آنها حمله ور شدند و با تهدید توسط اسلحه به سرعت طلاهای داخل ویترین را جمع‌آوری کرده و در یک گونی ریختند. اما زمانی که این دو سارق قصد فرار از محل را داشتند با داد و فریاد یکی از طلافروشان مواجه شدند که به او شلیک کردند و وی را از ناحیه پا مجروح نمودند.

سپس به سبب اینکه اهالی متوجه سرقت آنها شده بودند و احتمال تعقیب توسط اهالی وجود داشت در اقدامی دیوانه‌وار به سوی اهالی شلیک کردند که این تیراندازی باعث مجروح شدن یک مهندس ساختمان از ناحیه کتف و قفسه سینه، یک کارگر ساختمان از ناحیه گلو و زخمی شدن یکی از اهالی تهرانسر از ناحیه پا شد. همچنین به تعدادی از ماشین های پارک شده در خیابان نیز خساراتی وارد گردید.

در نتیجه پس از این تیراندازی‌ها سارقان توانستند از محل فرار کنند که در همین زمان یکی از اهالی با یک دستگاه پیکان وانت به تعقیب سارقان پرداخت و پس از طی مسافتی کوتاه با برخورد عمدی ماشین به موتور سارقان، آنها را به زمین انداخت و در حالی که یکی از سارقان گونی طلا در دستش بود به شدت آسیب دید و طلاها از دستش رها شد در این بین بود که راننده پیکان وانت توانست گونی طلا را بردارد ولی سارقان توانستند فرار می‌کنند. این چندمین سرقت مسلحانه است که در این منطقه اتفاق می‌افتد و سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های تهرانسر تبدیل به یک عرف شده است.

این در حالی است که تحقیقات همچنان برای شناسایی سارقان ادامه دارد.

گفتنی است این طلافروشی مجهز به دوربین مداربسته و سیستم اعلام وضعیت اضطراری به کلانتری 150 تهرانسر بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین