کد خبر: ۸۹۲۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۵

یک نماینده مجلس: احمدی‌نژاد به سوگند خود وفادار است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ عضو فراکسیون خط امام مجلس گفت: «سوگند رییس جمهور در برابر مجلس برای پرهیز از خودکامگی است، یعنی اینکه در برابر قانون برخواسته از مجلس تواضع داشته باشد اما آیا اینگونه عمل شد»؟

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ محسن نریمان در گفتگویی با پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس، در مورد پرداخت پول نقد به دانشجویان بعنوان هدیه رییس جمهور در آستانه انتخابات و اعتراض دانشجویان به این نحوه برخورد، اظهار داشت: «اگر آقایان در طول چهار سال گذشته به مردم توجه کرده و به مناسبت‌های مختلف به آنها هدیه داده بودند امروز کسی معترض نمی‌شد چرا در آستانه انتخابات و با چه هدفی به مردم پول می‌دهید».

وی تاکید کرد:«متاسفانه ما اقداماتی حمایتی اینگونه از قشرهای مختلف را سراغ نداریم و به همین دلیل شائبه انتخاباتی بودن این پول‌ها قابل تامل است».

نریمان تصریح کرد: «گرچه مردم ما مشکلات اقتصادی دارند اما کرامت خود را نمی‌فروشند».

نماینده مردم بابل تاکید کرد: «پرداخت پول به قشر دانشجویان و جوانان ما به نوعی خردکردن شخصیت آنهاست و همانطور که دیدیم اعتراض آنها را برانگیخت».

نریمان گفت: «رییس جمهور در مجلس و در مقابل ملت سوگند یاد می‌کند که پاسدار قرآن و اخلاق اسلامی باشد و از خود کامگی بپرهیزد، پرهیز از خودکامگی یعنی اینکه در برابر قانون برخواسته از مجلس تواضع داشته باشد آیا اینگونه عمل شده است»؟

وی خاطر نشان کرد: «دولت با این روش‌ها و پرداخت پول نقد حرمت ایرانی مردم را زیر سئوال می‌برد، اما باید بداند ایرانیان فقر و مشکلات اقتصادی را رعایت می‌کنند اما از کرامت و عزت خود دست بر نمی‌دارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین