کد خبر: ۸۹۲۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۹

موسوی پیشتاز نظرسنجی‌ها در شهر تهران

بیشترین رای احمدی‌نژاد در میان زنان خانه‌دار است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اساس یافته‌های آخرین نظرسنجی انجام شده در شهر تهران که در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت‌ماه و با حجم نمونه 1593 نفر از شهروندان تهرانی بالای 18 سال انجام شده است، میرحسین موسوی پیشتاز انتخابات است.
 
بر اساس یافته‌های این نظرسنجی که از اوایل اوایل اسفندماه و به شکل منظم در سطح شهر تهران اجرا شده است، مهندس میرحسین موسوی با کسب 40 پیشتاز انتخابات است.
این نظرسنجی نشان می‌دهد که در میان افراد سرپرست خانوار میرحسین موسوی با 40 درصد آراء بر محمود احمدی نژاد با 38.3 درصد آراء پیشی‌گرفته است.
 
لازم به ذکر است که رای میرحسین موسوی از 6.8 درصد در اواسط اسفند‌ماه به 31.1 درصد در اوایل اردیبهشت‌ماه و به 40 درصد در اردیبهشت‌ماه رسیده است. همچنین مهدی‌کروبی با کسب 4.2 درصد آراء و محسن رضائی با 2.4 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. همچنان که 16 درصد پاسخگویان هنوز کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اند.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد که در میان دانش‌آموزان و دانشجویان میرحسین موسوی با کسب 46 درصد آراء در رتبۀ اول و محمود احمدی‌نژاد با کسب 30.5 درصد آراء در رتبه دوم قرار دارد. در میان اقشار تحصیلکرده دانشگاهی(با تحصیلات بالاتر از دیپلم) نیز در حال حاضر رای میرحسین موسوی با 48.1 درصد آراء از محمود احمدی‌نژاد با 29.8 درصد پیشی‌گرفته است.

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که در میان شاغلین (بخش خصوصی و دولتی) میرحسین موسوی با 41 درصد آراء در رتبه اول و محمود احمدی‌نژاد با 37.4 درصد در رتبه دوم قرار دارد. 

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیشترین رای احمدی‌نژاد در میان زنان خانه‌دار است که احمدی‌نژاد 45 درصد آراء را دارد و میرحسین موسوی با 38 درصد آراء در میان زنان خانه‌دار در رتبه دوم قرار دارد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین