کد خبر: ۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۴

قرعه‌کشی برنامه‌های نامزدها امروز در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امروز30 اردیبهشت‌ماه در مراسم قرعه‌كشی كه در سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود، جزئیات برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبكه‌های صدا و سیما را مشخص می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این مراسم كه قرار است با حضور خبرنگاران برگزار شود نمایندگان نامزدها و مدیران رسانه ملی حضور خواهند داشت. 

براساس برنامه‌ تنظیمی، هریک از نامزد‌ها دو مستند و فیلم تبلیغاتی مربوط به خود را در اختیار صدا وسیما قرار می‌دهند كه طی روزهای 8 تا 11 خرداد و 16 تا 19 خردادماه از شبكه یک پخش خواهد شد.

گفت‌وگوی جداگانه‌ نامزدها با مردم در فرصتی 30 دقیقه‌ای برای اول خرداد تا 4 خرداد از شبكه اول سیما پیش‌بینی شده است.

شبكه دو نیز میزبان نامزد‌ها در برنامه‌ گفت‌وگوی ویژه به‌مدت 45 دقیقه خواهد بود. مهم‌ترین وحساس‌ترین بخش برنامه‌ها مربوط به مناظره دو به دوی نامزدهاست كه در 6 برنامه 90 دقیقه‌ای در شبكه سه تدارك دیده شده است كه از 13 تا 18 خرداد (منهای روز 15 خرداد) پخش می‌شود.

شبكه‌ی 4 سیما در برنامه‌ای 60 دقیقه‌ای نامزد‌ها را به شكل جداگانه در 4 روز در مقابل پرسش‌های كارشناسان خواهد نشاند.

هم‌چنین نامزد‌ها علاوه بر فرصت‌ گفت‌وگوی 30 دقیقه‌ای در شبكه خبر (از ساعت 30/19 تا 20) پاسخگوی سوالات ایرانیان خارج از كشور خواهند بود. شبكه جام‌جم با دعوت از نامزد‌ها این امكان را فراهم می‌سازد تا آنها نیز دغدغه‌های خود را مطرح كنند. براساس قرعه‌كشی، تقدم و تاخر نامزدها برای شركت در برنامه‌ها تعیین می‌شود تا با رعایت عدالت، امكان برابری در اختیار كاندیداها قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین