کد خبر: ۸۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۷
ليگ قهرمانان آسيا:

پرسپولیس صدرنشین گروه خود شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تيم فوتبال پرسپوليس ايران با برتری مقابل الشباب عربستان به عنوان صدرنشين گروه دو به مرحله يک‌هشتم رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا صعود كرد.

در ديدار تيم‌های پرسپوليس و الشباب كه عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی و با حضور بيش از20 هزار تماشاگر برگزار شد، محسن خليلی در دقيقه 49 با تک گل خود توانست پرسپوليس را صدرنشين گروه 2 كرده و ميزبان ديدار مرحله بعدی اين رقابت‌ها كند.

دراين ديدار كه پرسپوليس در نيمه اول نمايش چندان دلچسبی نداشت در شروع نيمه دوم و درپی حملات مكرر در همان اوايل اين نيمه توانست دروازه حريف را باز كند. نارضايتی تماشاگران در نيمه اول و شعار بر عليه كادرفنی و مديران پرسپوليس ظاهرا سبب شد تا پرسپوليس در نيمه دوم كاملا متفاوت به ميدان برود.

تيم فوتبال پرسپوليس تنها تيمی است كه از ميان چهار تيم ايرانی حاضر در ليگ قهرمانان آسيا به مرحله يک‌هشتم صعود كرده است و بايد در اين مرحله كه به صورت حذفی خواهد بود در ششم خرداد ماه با بنيادكار ازبكستان كه تيم دوم گروه چهارم است در استاديوم آزادی بازی كند.

بر اساس قوانين بازی‌های ليگ قهرمانان آسيا، پرسپوليس به دليل صدرنشينی ميزبان ديدار بعدی خواهد بود و اين بازی به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. هر نتيجه‌ای غير از پيروزی در اين ديدار باعث می‌شد كه پرسپوليس با تيم الاتحاد عربستان و در خارج از خانه به ميدان برود.

در دقايق پايانی اين ديدار نيز درگيری بين بازيكنان پرسپوليس و الشباب عربستان رخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
0
0
عشق من ایران وپرسپولیس است خبر عالی ای بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین