کد خبر: ۸۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۰۵

غيبت سوال‌برانگیز مسوولان دولتی در همايش اصل 44

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بخش دوم همایش «اصل 44؛ عملکرد و چشم انداز» بعدازظهر دیروز در حالی برگزار شد که هیچ کدام از مسوولان دولتی مدعو در این همایش حضور نیافتند. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ روزنامه اعتماد در شماره روز پنجشنبه خود با انتشار این خبر آورده است: «احمدی گرجی دبیر همایش اصل 44 پیش از برگزاری بخش دوم این همایش با انتقاد از عدم حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت؛ شاید پاسخگویی وزیر اقتصاد برای موضوع مهمی چون اصل 44 مهم نبود که به این همایش بیاید».
 
بنا به گزارش اعتماد، گرجی افزوده است: «معاون وزیر اقتصاد هم اگر حضور پیدا نکردند باید دلیل قانع کننده‌یی ارائه کنند. با وجود نامه‌ها و پیگیری‌هایی که از مسوولان دولتی داشتیم، افتخار پیدا کردیم به بارگاه بعضی‌ها حضور یابیم و بعضی‌ها نیز افتخار حضور به ما ندادند».
 
گرجی تصریح کرد: «کسانی که به این همایش نیامدند یا مصلحت ندیدند یا قدرت پاسخگویی نداشتند یا اصلاً اصل 44 برایشان مهم نبود. وی خواستار پاسخگویی مسوولان دولتی برای عدم حضورشان در این همایش شد. این همایش توسط قوه قضائیه و با مشارکت بیش از 30 نهاد دولتی برگزار شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین