کد خبر: ۸۹۲۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۸
گزارش فیلم‌های آخر هفته؛

فیلم نامزد پنج جایزه اسکار روی آنتن شبکه چهار می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «متصدی لباس» ساخته پیتر ییتس که نامزد پنج جایزه اسکار شده و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره برلین را برای آلبرت فینی به ارمغان آورده، در تعطیلات آخر هفته از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «هیاهوی بچه» پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 22 در قالب برنامه سینما یک از شبکه یک پخش می‌شود. چارلز شایر این کمدی آمریکایی را سال 1987 بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش و نانسی مه‌یرز ساخت که دایان کتین، سام شپرد و هارولد رامیس در آن بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چهره در غبار» جمعه اول خرداد ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی سیدرحیم حسینی تهیه شده و جهانگیر الماسی و الیزابت امینی بازیگران اصلی آن هستند. 

فیلم سینمایی «دسیسه» به کارگردانی رایان کامز محصول سال 2007 آمریکا پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو پخش می‌شود. فیلمنامه این اکشن 93 دقیقه‌ای را جیکول ل. آدامز نوشته و وینگ ریمز، کی. سی. آدامز، ویسلوس رون شانن و... در آن بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «شب‌های خرمشهر» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی حسین تبریزی جمعه اول فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. در این فیلم که بر مبنای فیلمنامه فلورا سام تهیه شده، بهزاد فراهانی، فریده سپاه‌ منصور، مریم بوبانی، بهرام شاه‌محمدلو، سحر زکریا، فلوراسام و کورش تهامی بازی کردند.

فیلم سینمایی «سپر دفاعی» به کارگردانی جونجی ساکاموتو پنجشنبه 31 اردیبهشت ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم 126 دقیقه‌ای محصول سال 2005 سینمای ژاپن است و فیلمنامه آن را یاسو هاسه‌گاوا بر اساس رمانی از هاروتوشی فوکویی نوشته‌اند. 

فیلم سینمایی «زندان» به کارگردانی جان فلین جمعه اول خردادماه ساعت 22:30 از شبکه سه پخش می‌شود. در این تریلر جنایی و اکشن محصول 1989 آمریکا بازیگرانی چون سیلوستر استالونه، دانلد ساترلند، جان آموس تام سایزمور و... بازی کرده و فیلمنامه آن را ریچارد اسمیت و جب استوارت نوشته‌اند. این فیلم در اکران آمریکا 22 میلیون دلار فروخت.

فیلم سینمایی «متصدی لباس» به کارگردانی پیتر ییتس جمعه اول خردادماه ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 1983 بریتانیا است و آلبرت فینی، تام کورتنی، ادوارد فوکس، آیلین اتکینز و... در آن بازی کرده‌اند. فیلمنامه را هم رانلد هاروود نوشته است.

فیلم تلویزیونی «لحظه دیدار» به کارگردانی اسماعیل فلاح‍پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی ـ آفاق فیلم جمعه ساعت 14:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم آهو خردمند، جمشید گرگین، لیلا بوشهری، اکرم محمدی، حدیث فولادوند، محمد ابهری، نسرین خسروانی، حسن خوانساری، مازیار فیروزمند و ماهرخ شریفی بازی می‌کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین