کد خبر: ۹۰۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۷
در جمع مردم ساری

کروبی: قول می‌دهم به شعارهایم عمل ‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه حرف یا شعاری را در سفرهای انتخاباتی‌ام نمی‌دهم که بدان عمل نکنم، یادآور شد: «قول می‌دهم به شعارهای انتخاباتی‌ام پس از پیروزی عمل کنم». 

حجت الاسلام مهدی کروبی در پایان سفر انتخاباتی خود به مازندران در جمع مردم مرکز مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اینکه نظام مدیریتی فعلی کشور را تغییر می دهم، اظهار داشت: «کشور نیازمند تغییر و استفاده از افراد کارآمد است و من در این راستا تلاش خواهم کرد».

کروبی افزود: «مشکلات مردم را در اقصی نقاط کشور مشاهده کردم که در صورت پیروزی در انتخابات نسبت به رفع این نقیصه اقدام می‌کنم».

وی خاطر نشان کرد: «برای همه اقشار و آحاد جامعه در ریاست جمهوری دهم برنامه دارم و اساسی ترین موضوع برنامه‌ای‌ام در حوزه رفع مشکلات اشتغال جوانان است».

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مازندران از استانهای محروم کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: «مدیران با تجربه‌ای در استان وجود دارند که از توان مدیریتی و تجارب آنان در دولتم استفاده خواهم کرد».

انتخاب روسای دانشگاه را به دانشجویان می‌سپارم

همچنین کروبی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان داشت: «اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدم قول می‌دهم در شهرهای استان زندانی سیاسی نخواهیم داشت و اگر انتخاب شوم انتخاب روسای دانشگاه را به عهده دانشجویان خواهم گذاشت».

کروبی افزود: «دانشجویان آگاه باشند که اگر از اوضاع کنونی ناراضی هستید، اگر در دنیا از هر گوشه و کنار به ملت ایران زور می‌گویند، اگر گرانی است و نرخ بیکاری بالاست، اگر به مردم بی‌حرمتی می‌کنند، اگر دانشجویان به زندان می‌افتند و اگر از این تضعیفها ناراضی هستید در انتخابات به صورت گسترده شرکت کرده و رئیس جمهور دلخواه خود را انتخاب کنید».

وی اظهار داشت: «شور شما جوانان به من روحیه و نشاط می‌دهد و مسئولیت مرا سنگین تر می‌کند».

کروبی در عین حال تاکید کرد: «در برخورد با تخلفات انتخاباتی به شدت با متخلفان برخورد می‌کنم».

وی بیان داشت: «اگر برخی‌ها معتقدند که دولت نهم خوب ظاهر شده به آنها رای دهند و کسانیکه از این دولت راضی نیستند به دیگران رای دهند».

کروبی با اشاره به اینکه میزان رای مردم است، افزود: «در برخورد با تخلفات برابر قانون جلوی آنها می‌ایستم و به شدت با آنها برخورد می‌کنم».

کروبی در پایان از سعید العلما و آیت‌الله روحانی به عنوان علمای مبارز و برجسته استان مازندران و شهرستان بابل یاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین