کد خبر: ۹۰۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷

عسگراولادی: جریانی با پشتیبانی زورگوهای عالم "نه" به احمدی‌نژاد را مدیریت می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد با اشاره به تحولات بنیادین در نظام بین‌المللی گفت: «هر سال درخشش چهره امام(ره) در ایران، منطقه و جهان بیشتر می‌شود و ما آثار وجودی بنیانگذار جمهوری اسلامی را بیشتر حس می‌کنیم».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حبیب‌الله عسگراولادی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موقعیت‌های نظام در رویارویی با استبداد جهانی و رفع تهدیدهای ابرقدرت‌ها اظهار کرد: «اگر امروز افتخار داریم در دهه چهارم انقلاب سرافرازانه و مقتدرانه زندگی کنیم این به برکت پایداری و استقامت مردی است که در 15 خرداد 42 پرچم مبارزه با آمریکا و شاه خائن را به دوش کشید و از تهدیدها و تحقیرها نترسید و انقلاب را در 22 بهمن 57 به پیروزی رساند».

وی ادامه داد: «پایه‌های سترگ انقلاب را امام خمینی(ره) طوری طراحی و پی‌ریز کرده‌اند که طوفان‌های بزرگ سیاسی، بحران‌های جهانی و منطقه‌ای نمی‌تواند حتی لحظه‌ای در حیات آن وقفه ایجاد کند. این انقلاب به نام خدا آغاز شد، به نام خدا هم به پیش می‌رود و به همین دلیل یاد امام(ره) همواره در قلب ملت مسلمان ایران ماندگار است».

وی تصریح کرد: «ایران امروز یک قدرت بلامنازع در منطقه است. رهبری معظم انقلاب 20 سال انقلاب را در همان مسیر امام(ره) در عالی‌ترین شکل ممکن مدیریت کردند. به طوریکه شیفتگان انقلاب در ایران و جهان در سیمای ایشان همان سلوک انقلابی امام خمینی را می بینند».

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: «فرزندان امام و رهبری در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ نابرابر 22 روزه غزه آن‌چنان ضرب شصتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند که مدت‌ها فراموش نخواهند کرد. الان معادله قدرت در جهان و منطقه به هم ریخته به همین دلیل ما در معادلات قدرت در جهان نقش‌آفرین شده‌ایم و دشمن مجبور شده است این نقش را به رسمیت بشناسد».

وی با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز گفت: «نامزدهای محترم با درک موقعیت استثنایی ایران نباید در نقد یکدیگر آن‌قدر افراط کنند که لبخند دشمن آشکار شود. خط قرمز رقابت‌ها باید حفظ حریم انقلاب، وحدت و امنیت ملی باشد. آن‌هایی که فضای رقابت را به سمت افراط می‌برند باید بدانند به نفع آ‌ن‌ها نیست. افراطی‌گری‌ها باعث شده که در افکار عمومی این داوری شکل بگیرد که احمدی‌نژاد مظلوم واقع شده است».

وی در مود شایستگی‌های محمود احمدی نژاد طی چهار سال خدمت به مردم تصریح کرد: «ما نباید اقتداری که در سایه پایداری دولت نهم و ملت در برابر زیاده‌خواهان عالم به دست آوردیم فراموش کنیم».

عسکراولادی افزود: «ما نباید رکوردی که دولت نهم در خدمت به محرومان و مستضعفان و پیشبرد مملکت به جا گذاشته مخدوش جلوه دهیم.اعداد و ارقام و واقعیت‌های جمهوری اسلامی و صعود 10 پله‌ای ایران در امر توسعه انسانی امر پوشیده‌ای نیست، چرا برخی از روی بی‌مهری در مقام انکار آن بر می‌آیند».

وی با انتقاد از برخی نطق‌های انتخاباتی اظهار کرد: «این‌که همدیگر را متهم به دروغگویی کنند و خدای ناکرده تا مرز تهمت پیش روند، این فاصله گرفتن از انصاف،‌ عدالت و اخلاق انتخاباتی است. این رویکرد مشکل کسی را حل نمی‌کند. عقلانیت سیاسی حکم می‌کند به شعور سیاسی مخاطب اهانت نکنیم و درک افکار عمومی را نادیده نگیریم».

از عسکراولادی پرسیده شد: «شما تاکنون در نقد عملکرد دولت میرحسین موسوی سکوت کرده‌اید اخیرا در رسانه‌ها انتقادات آیت‌الله هاشمی در رسانه‌ها در خطبه‌های جمعه سال‌های 68،69،70 منتشر شده است نظر شما چیست»؟

وی پاسخ داد: «ما باید به آینده روشن انقلاب نگاه کنیم وظایف و تکالیف مهمی بر دوش ماست ما باید به پیشرفت کشور و خدمت به مردم و بسط عدالت علوی در جامعه خود بیندیشیم وقت این‌که به گذشته نگاه کنیم نداریم. البته طرح دیدگاه‌های انتقادی آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن سال‌ها می‌تواند قرینه داوری کسانی که می‌خواهند به آقای میرحسین موسوی رای دهند قرار گیرد».

وی افزود: «انتخابات تمام می‌شود نباید برخی از بداخلاقی‌های انتخاباتی به وحدت و انسجام ملی ما آسیب بزند».

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در این‌باره که "برخی از جریان‌های ساختارشکن از بعضی نامزدهای انتخاباتی حمایت می‌کنند" اظهار کرد: «نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان به عنوان افراد صالح احراز صلاحیت شدند اینقدر درک سیاسی دارند که فریب ساختارشکنان را نخورند. آنان که مخالف نظام هستند و به دنبال راه‌اندازی جنبش ساختارشکنانه هستند، آنچنان به دریوزگی افتاده‌اند که خود می‌دانند از این رویکرد سودی نمی‌برند. نه برخی نامزدها سر جنبش بی سر هستند و نه آنها می توانند تن یکی از دو یا سه نامزد مطرح به عنوان سر باشند».

وی ادامه داد: «یک جریان در داخل و خارج پروژه "نه" به احمدی نژاد را مدیریت می‌کند، که سبب پشتیبانی قدرت‌های زورگوی عالم از این موضع است. به هر حال احمدی‌نژاد توکل برخدای متعال دارد. همان دستی که از آستین ملت در انتخابات دوره نهم بیرون آمد و او را در کرسی خدمت نشاند؛ اگر ما از روی صدق و اخلاص عمل کنیم می‌توانیم به تفضل الهی در این مورد امیدوار باشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین