کد خبر: ۹۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۴۸

افروغ: برخورد اخلاقی موسوی محبوبیت او را بالا برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عماد افروغ گفت: «آن چه که بر این مناظره مشهود بود همان خودشیفگتی و توهم و نوعی تفکر منجی‌گرایانه و بی‌توجهی به قانون بود».

این عضو اصولگرای مجلس هفتم در گفت و گو با قلم نیوز با بیان اینکه «در مناظره میرحسین و احمدی نژاد مسائلی مطرح شد که به شخص موسوی مربوط نبود» اظهار داشت: «برنده اخلاقی و سیاسی این مناظره بی شک مهندس موسوی بود. همان انتظاری که از مهندس موسوی داشتیم که همانا متانت، آرامش و برخورد اخلاقی در این مناظره شاهد بودیم و تاکید به یک حکومت سالم و عنایت به تفکیک قوا اقتدار قوه قضاییه جایگاه مجلس و محدود بودن اختیارات قوه مجریه و پاسداری از جوهره گفتمان انقلاب اسلامی».

وی با اشاره به صحبت‌های احمدی نژاد اظهار داشت: «آن چه که بر این مناظره مشهود بود همان خودشیفگتی و توهم و نوعی تفکر منجی‌گرایانه و بی‌توجهی به قانون بود و ما در گذشته نیز مواردی را داشتیم که قوه قضاییه افرادی را از اتهام مبرا دانسته بود اما مسوول دولت نهم آنها را متهم می‌داند».

افروغ تاکید کرد: «ما خود همیشه خواهان افشای مفسدان اقتصادی بودیم و چهار سال پیش هم این دولت با همین شعارها به روی کار آمد و شاهدیم که چهار سال بعد دولت بدون رعایت ضوابط و احکام قضایی اسامی افرادی را ذکر می‌کند و فرصتی است که مردم صداقت این ادعاها را بسنجند و این فرصت در اختیار افراد است که اگر این اتهامات را وارد نمی‌دانند شکایت کنند چرا که در حکومت عدل علی همه در برابر قانون یکسانند».

وی خاطر نشان کرد: «این مناظره برای روشن شدن افکار عمومی بستر مناسبی بود چرا که یکی از بلندترین اهدف جمهوری اسلامی عدالت است و یکی از مظاهر مربوط به تحقق عدالت موضوع مفسدان اقتصادی است و افرادی که اسم آن‌ها برده شد باید به دفاع از خود برخاسته و افکار عمومی را روشن کنند».

افروغ در پایان تاکید کرد: «برخورد اخلاقی مهندس موسوی، چهره وجیهی به ایشان داد و محبوبیت او را بالا برد و باید بدانند که مردم خود قضاوت می کنند، با وجود اینکه طرف مناظره به صورت مصداقی برخورد می‌کرد و از بعضی افراد اسم می‌برد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
0
0
اشتباه گفته این مناظره پیروزی احمدی نژاد بود در مقابل میر حسین سکوت کرد و حرفی نداشت برای دفاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
0
0
درود بر شرف آقای افروغ- قطعاً آقای مهندس موسوی برنده این مناظره بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
0
0
همانطور که میبینید پایمال نمودن قانون وحقوق شهروندی،بی ادبی وگستاخی ،تهمت و افترازدن به افراد غایب و بطور کلی رفتارهای ضد اخلاقی ایشان برای عده ای ارزش شده وایشان را تبدیل به قهرمان کرده بنابراین از اقای هاشمی عاجزانه تقاضا میکنیم پاسخ ایشان را نه بخاطر خود بخاطر کشور وملتشان بدهند تا جلوی گستاخی های ایشان گرفته شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین