کد خبر: ۹۰۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۹
به دنبال کلیدخوردن هتاکی به مسوولان نظام از سوی احمدی‌نژاد صورت گرفت؛

فحاشی و حمله نمازگزاران دولتی به هاشمی و موسوی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دو روز پس از هتاکی محموداحمدی‌نژاد به مسوولان کشور در دوران جنگ، سازندگی و اصلاحات و درست دقایقی بعد از مخابره شدن خبر حمایت مجدد صدا و سیما از احمدی‌نژاد در موکول کردن زمان دفاع هاشمی از خود به بعد از انتخابات جمعی از نمازگزاران تهرانی با تجمع در مقابل یکی از ستادهای مردمی حامی موسوی مقابل دانشگاه تهران با توهین به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و میر حسین موسوی و نسبت دادن صفت‌هایی به آنها سلامت دوران جنگ و سازندگی را به بهانه تداوم حضور احمدی‌نژاد در قوه مجریه زیر سوال بردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب پس از پایان نمازجمعه امروز تهران به امامت احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و سخنرانی پیش از خطبه حبیب الله عسگر اولادی، عده‌ای از نمازگزاران در حمایت از سخنان هنجارشکنانه‌ احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی به سردادن شعار تخریبی علیه میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی پرداختند و این عده با سر دادن شعارهای اهانت آمیزی همچون «مرگ برهاشمی، مفسد اقتصادی – آزادی اندیشه؛ با چیز و چیز نمی‌شه! مناظره برپا شد موسوی کله پا شد_ وارد مرحله تخریب پوستر و بیلبورهای نصب شده در مقابل ستاد موسوی و حمله به مسولان این ستاد شدند که با دخالت ماموران نیروی انتظامی این جمع به منتهی الیه خیابان فخررازی هدایت شدند.

حامیان میرحسین موسوی نیز بعد از پراکنده شدن جمعیت با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از اقدام نیروی انتظامی در کنترل حامیان دولت قدردانی کردند. 

همچنین تراکت‌هایی از سوی نمازگزاران حامی موسوی توزیع شد که در آنها خاطرات و سخنانی مبنی بر حمایت حضرت امام (ره)، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و شهید رجایی در گذشته و ایام جنگ تحمیلی از مهندس موسوی درج شده بود. 

یکی از این خاطرات به ماجرای دفاع مقام معظم رهبری (رییس جمهوری وقت) از میرحسین موسوی در مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه دولت شهید باهنر مربوط بود. 

همچنین در یکی دیگر از این تراکت‌ها موضوع دفاع شهید رجایی از میرحسین موسوی برای تصدی پست وزارت امور خارجه در دولت مورد یادآوری قرار گرفته است.

احمد جنتی: صحت انتخابات را قول و تضمین می‌دهم

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: «صحت انتخابات را به شما(مردم) قول و تضمین می‌دهم. 

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به عنوان سخنران نماز جمعه امروز تهران در بین نمازگزاران، انتخابات دهم را مورد بحث قرار داد و عنوان کرد که عده‌ای از دشمنان همیشه از قبل تا امروز بحث سلامت انتخابات را زیر سوال برده و به قول مقام معظم رهبری این مسئله را انتصابات نامیده‌اند تا نگذارند مردم سرنوشت خویش را تعیین کنند. اما مردم همه باید پای صندوق حاضر شوند و رای دهند. 

او با بیان این که همه می‌دانند شورای نگهبان باند و حزبی ندارد و در انتخابات بی‌طرف است گفت: «ما سود و نفعی نداریم. من صحت انتخابات را به شما قول و تضمین می‌دهم». 

جنتی تمام اتفاقات رخ داده در میان انسان‌ها را ناشی از اراده خداوند دانست و توضیح داد: «یادمان باشد همه کار به دست خداست؛ این طور نیست که دست انسان باشد. درست است که انسان باید تلاش کند اما آن که کار دستش است خداست و ما باید این را باور کنیم. اگر موفقیتی هست از خداوند بوده بنابراین باید بدانیم ناموفقیت هم به دست خداست. ما اسان‌ها باید همیشه قدری گریه و زاری کرده و توسل به خدا بجوییم. از خداوند بخواهیم خیر اسلام و مسلمین را نصیب‌مان کند».
 
دبیر شورای نگهبان متذکر شد: «اگر فرصت داشتم می‌گفتم خیلی از این مصادیق را که خدا چه کرد؟ خیلی‌ها در انتخابات و چه غیرانتخابات بود و عده‌ای باور نمی‌کردند که خدا چه کرده است»!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین