کد خبر: ۹۰۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۲:۰۵

کیهان:‌ مفسدان اقتصادی از موسوی حمایت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کیهان در شماره روز شنبه خود در سرمقاله بدون نام خود، به دفاع از عملکرد احمدی‌نژاد در مناظره با میرحسین موسوی پرداخت. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ کیهان با اشاره به اینکه این مناظره 200 میلیون بیننده داشته است، افزود: «در دو سوی این مناظره اگرچه دو نامزد ریاست جمهوری از دو جریان سیاسی درون نظام حضور داشتند ولی از آنجا که جبهه اصلاحات از آغاز تاکنون به طور جدی مورد حمایت تبلیغاتی، سیاسی و گاه عملیاتی قدرت‌های بیگانه بوده و هست، این مناظره به گونه‌ای بود که گویی مناظره‌ای میان گفتمان امام و انقلاب از یکسو و گفتمان دیگری که در برخی از موارد اساسی و بنیادین از خط امام(ره) و منافع ملی فاصله دارد صورت گرفته است».
 
کیهان با اشاره به اینکه "آقای مهندس موسوی را فرزند انقلاب می‌دانیم و حضور ایشان در جبهه اصلاحات را با توجه به هویت فاش شده این جبهه از یکسو و سوابق اسلامی و انقلابی ایشان از سوی دیگر تعجب آور تلقی می‌کنیم" افزوده است: «ولی متاسفانه و به هر علت که ساده اندیشی خوش بینانه‌ترین احتمال است- و انشاءالله که چنین است- امروز، ایشان از سوی جبهه‌ای به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی شده‌اند که اگر سوابق ایشان را - صرفنظر از برخی موارد- در نظر بگیریم، حضور وی در جبهه اصلاحات غیرقابل توجیه است و اگر به مواضع کنونی آقای موسوی نظر داشته باشیم، عبور ایشان از سوابق انقلابی پیشین تأسف آور است، هر چند که امید است، حال و هوای کنونی وی ناشی از ساده اندیشی باشد و نه - خدای نخواسته- استحاله فکری»! 

در ادامه این یادداشت آمده است: «مروری گذرا به مواضع مهندس موسوی در مناظره با دکتر احمدی نژاد نشان می‌دهد که متأسفانه ایشان در بسیاری از موارد، به گونه‌ای ظاهر شدند که انگار به نمایندگی از دشمنان تابلودار نظام علیه دولت نهم و مبانی و اصول تعریف شده خط امام(ره) کیفر خواست صادر می‌کنند! و در مواردی نیز به اطلاعات غلط، دروغ پراکنی‌های ضد انقلاب، تفسیرهای دم دستی و- با عرض پوزش- عوامانه متوسل شدند، و در مقابل ایشان، استدلال محکم و مستند و اطلاعات آشکار و غیر قابل انکار احمدی‌نژاد، تردیدی باقی نمی‌گذاشت که جناب موسوی بسیار ضعیف‌تر از آن هستند که انتظار می‌رفت». 

کیهان با اشاره به انتقاد موسی از حضور احمدی‌نژاد در کنفرانس دوربان ادامه داده است:‌ «یک مسئله دیگر نیز در میان است. مگر مشرکان در سفر پیامبر اکرم(ص) به طائف، با پرتاب سنگ دندان مبارک ایشان را نشکستند؟- نگویید احمدی‌نژاد را نستجیربالله با پیامبر(ص) مقایسه کرده اید که قیاسی مع الفارق است- آیا رسول خدا(ص) نیز از نظر جنابعالی و آقای خاتمی، عزت اسلام و مسلمین را نادیده گرفته و باعث خواری آن شده بود؟! به صحیفه حضرت امام(ره) مراجعه بفرمایید، ایشان در این موارد خطاب به انتقادکنندگان می فرمودند «ظاهرا شما به پیامبر خدا(ص) و ائمه اطهار هم اعتراض دارید»!! 

کیهان افزوده است: «آقای موسوی درباره دولت نهم دست به یک سیاه نمایی مطلق زد. ایشان حتی یک جمله در حمایت از اقدامات مثبت و فراوان دولت نهم نگفت و از سوی دیگر حتی یک جمله علیه برخی از اقدامات غیرقابل دفاع و خسارت آفرین دولت‌های سازندگی و اصلاحات بر زبان نیاورد. و در همان حال اصرار داشت با نادیده گرفتن حامیان اصلی خود یعنی احزاب کارگزاران و مشارکت وابستگی خویش به آنها را نفی کند»! 

کیهان نوشته است: «کاش آقای مهندس موسوی با توجه به سوابق انقلابی خویش به اصلی ترین حامیان و اطرافیان خود نیز نیم نگاهی می‌انداختند. کسانی که خط امام را در موزه تاریخ می‌پسندیدند، کسانی که برای مردم ایران نسخه ذلت می‌پیچیدند. آنها که مقاومت در برابر زورگویی و باج خواهی آمریکا و متحدانش را عقب افتادگی سیاسی معرفی می‌کردند. راستی، آیا حمایت برخی از مفسدان نشان دار اقتصادی، دزدان بیت المال، جریاناتی که وابستگی آنها به سرویس های اطلاعاتی دشمن برملا شده است، دشمنان تابلودار امام(ره)، رانت خواران و...از نامزدی آقای موسوی برای ایشان سوال برانگیز نیست»؟! 

کیهان ادامه داده است: «کسانی که صدها میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم و محروم را به جیب زده و از بازپرداخت آن سر باز می‌زنند و اکنون در صف حامیان آقای موسوی ایستاده‌اند، قابل ملامت هستند یا دولت نهم که در پاکدستی آن کمترین تردیدی نیست و به خاطر مقابله با همین رانت خواران و دزدان بیت المال مورد اعتراض آنها قرار گرفته است؟ آیا فلان مفسد اقتصادی که 400 میلیارد تومان از فلان و فلان بانک وام گرفته و در دوبی سرمایه گذاری کرده و هم اکنون حامی جناب آقای موسوی است باید مورد اعتراض ایشان قرار گیرد و در همان حال پرداخت سهام عدالت به مردم محروم و مستضعف گداپروری تلقی شود»؟! 

کیهان در پایان هم آورده است: «نزدیک به چهارسال است که از طریق روزنامه های در اختیار خود، رادیوهای بیگانه، تلویزیون‌های ماهواره‌ای، محافل سیاسی غرب، افراد و جریانات وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و... بدترین و زشت‌ترین اهانت‌ها، ناسزاها و دروغ پراکنی‌ها را علیه دولت نهم و شخص رئیس جمهور روا داشته‌اید- که فقط تیتر آنها بالغ بر 320هزار مورد است- بنابراین انتظار نداشته باشید که احمدی نژاد در دفاع از حق مسلم خود و مردم، مهر سکوت بر لب بزند و در میان آن همه استدلال‌های محکم و اسناد غیرقابل انکار، سخنی قابل تأمل نیز بر زبان نیاورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین