کد خبر: ۹۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۵۸

اخلال‌گران مانع از سخنرانی موسوی در اجتماع 50 هزارنفری کرج شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنرانی مهندس میرحسین موسوی در ورزشگاه شهدای انقلاب کرج به‌دلیل قطع سیستم صوتی ورزشگاه لغو شد.



به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در حالی که ده‌ها هزار تن از مردم کرج ساعت‌ها پیش از حضور مهندس موسوی در استادیوم 12 هزار نفری انقلاب منتظر ورود وی بودند و جمع زیادی بیرون و در خیابان‌های اطراف ایستاده بودند، با ورود مهندس میرحسین موسوی به وجد آمدند و با شعارهای خود او را مورد حمایت قرار دادند اما دقایقی بعد مشخص شد، برق سیستم صوتی ورزشگاه از سوی فرد یا افرادی که تاکنون شناسایی نشده‌اند، قطع شده است.

مردم پرشور کرج که از لحظه ورود مهندس موسوی در حال تشویق و حمایت از وی بودند، با شعارهای مختلف از جمله «توپ، تانک، فشفشه، بلندگو باید وصل بشه» خواهان شنیدن سخنان میرحسین موسوی بودند.



مردم شعار می‌دادند: «ما صدات رو می‌خوایم سید» ، «موسوی موسوی حمایتت می‌کنیم»، «رای ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» ، «احمدی کم می‌آره، برقا رو قطع می‌کنه» ، «هر کی که کم میاره ناموس وسط میاره»، «توپ تانک فشفشه برقا باید وصل بشه».

مهندس موسوی که در میان ابراز احساسات پاک مردم کرج به ورزشگاه وارد شده بود و به شدت مورد استقبال و حمایت جمعیت کثیر حاضر قرار گرفته بود، سعی کرد با یک بلندگوی دستی از حضور مردم تشکر کند و به ابراز احساسات آنها پاسخ گوید اما به دلیل شنیده نشدن صدای موسوی برنامه سخنرانی وی لغو شد و موسوی به ناچار زود هنگام از مردم کرج خداحافظی کرد.



مردم پرشور شعار می‌دادند: «بلندگو هم قطع بشه موسوی اول می‌شه».

مردم کرج در حالی که با شعارهایشان از موسوی حمایت می‌کردند و برای او دست تکان می‌دادند نسبت به قطع شدن برق و بلندگو اعتراض می‌کردند و پس از رفتن میرحسین موسوی، با شعارهای اعتراضی نسبت به قطع برق، ورزشگاه را ترک کردند.

مختصر درگیری نیز بین حامیان موسوی و احمدی‌نژاد در بیرون ورزشگاه صورت گرفت.

فردوس حاجیان معروف به عمو فردوس نیز در جمع حضور یافته بود و با مردم در حمایت از موسوی سخن می‌گفت و مردم از او می‌خواستند حمایت خود را علنی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین