کد خبر: ۹۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۸

واکنش معاون ستادكل نیروهای مسلح به فیلم کروبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح گفت: «بسیج میراث گران‌بهای امام راحل و انقلاب اسلامی است و كسانی كه مدعی پیروی از آن ابرمرد تاریخ هستند، نباید با اتهام زدن‌های واهی به این نهاد، این ارزش‌های بزرگ را زیر سوال ببرند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در واكنش به ادعای یكی از كاندیداهای ریاست جمهوری كه در فیلم تبلیغاتی‌اش متعرض بسیج و نیروهای مسلح و القای دخالت این نهاد در جناح بندی‌های انتخاباتی شد، اظهار كرد: «با آن‌كه در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، ایشان و بعضی كاندیداها چنین ادعایی را بارها تكرار نمودند، لیكن با وجود گذشت حدود چهار سال از انتخابات نهم ریاست جمهوری هنوز حتی یک سند نتوانسته‌اند ارایه دهند؛ لذا جای تاسف است كه ایشان دست از جوسازی‌های خود بر نمی‌دارد».

وی تاكید كرد: «ما بنا نداریم به هر ادعایی پاسخ دهیم، لیكن آقایان توجه كنند كه طرح این‌گونه مسائل بی‌پایه مشكلی از آن‌ها را برطرف نمی‌كند؛ بلكه بر ابهام افكار عمومی نسبت به خودشان خواهد افزود».
وی هم‌چنین گفت: «آحاد بسیجیان و كاركنان نیروهای مسلح عاشقانه، عالمانه و هدفمند در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از آن جمله حضور و مشاركت در امر انتخابات همراه و پابه‌پای سایر آحاد جامعه شركت دارند و جوسازی‌هایی كه از خارج و داخل انجام می‌شود در عزم و اراده آن‌ها تاثیری نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح با محفوظ دانستن حق بسیج و نیروهای مسلح برای برخورد قانونی با نشر دهندگان اكاذیب و سخنانی كه سبب تشویش اذهان عمومی و بدبین كردن مردم نسبت به عملكرد این نهادهای ارزشمند می‌شوند اظهار امیدواری كرد كه من‌بعد این‌گونه حرف‌های نادرست و غیرمستند تكرار نشود.

وی تاكید كرد: «ادعای دخالت بسیج و نیروهای مسلح در امر انتخابات كذب محض و جفای به انقلاب و مردم است». 

گفتنی است، مهدی کروبی در کنفرانس خبری پس از ثبت‌نام در وزارت کشور گفت: «انتخاباتی آزاد بدون دخالت بسیج و نیروهای خودسر می‌خواهیم». که این اظهارات در دومین فیلم مستند او بازپخش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
اصلا رد پا نذاشتیم!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین