کد خبر: ۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۳

ادامه دروغ پردازی حامیان احمدی‌نژاد برای تخریب هاشمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی‌که تنها 5 روز تا برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است، با این حال توسل به روش‌های غیر اخلاقی از سوی حامیان دولت برای پیروزی در انتخابات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در آخرین هفته از تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، استفاده از پیامک‌های دروغ و حاوی اخبار نادرست در دستور کار کمیته تخریب ستاد حامیان احمدی‌نژاد قرار گرفته است.

در آخرین نمونه از این‌گونه پیامک‌ها، از شب گذشته پیامکی در ابعاد وسیع منتشر شده که محتوای آن چنین است: «امشب ساعت 9 جوابیه هاشمی، شبکه خبر. به دوستانتان خبر دهید»!

این در حالی است، که با مصاحبه روز جمعه ضرغامی، عملاً فرصت پاسخگویی برای افرادی که احمدی‌نژاد به غیراخلاقی‌ترین شیوه ممکن، ادعاهایی را درباره آنان در مناظره 13 خرداد مطرح کرد، تا بعد از برگزاری انتخابات از میان رفت.

یک منبع آگاه نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، ضمن رد این شایعه، تأکید کرد که متأسفانه هیچ‌گونه فرصتی از سوی صدا و سیما در اختیار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار داده نشده و این گونه اقدامات تنها برای مظلوم‌نمایی و وارونه نشان دادن حقایق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین