کد خبر: ۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۵

40 ميليون بيننده‌ مناظره كروبی و احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهارمين مناظره‌ دو به دو نامزدهای دهمين دوره رياست جمهوری، شامگاه 16 خرداد ماه در حالی بين مهدی كروبی و محمود احمدی‌نژاد برگزار شد كه حدود 40 ميليون ايرانی بيننده آن بودند و بعد از مناظره نخست انتخاباتی، اين برنامه جزو پرمخاطب‌ترين برنامه‌های تلويزيون شد.

بر اساس اين آمار كه از سوی مركز تحقيقات صداوسيما از 32 استان كشور به ستاد انتخابات صداوسيما اعلام شده است حدود 60 درصد از جمعيت كل كشور مخاطب مناظره‌ چهارم تلويزيون برای انتخابات رياست جمهوری بوده‌اند، هم چنين بازخوردهای خارجی اين مناظره به دليل اين كه تنها از شبكه الجزيره عربی به صورت مستقيم پخش شده است نسبت به مناظره‌ چهارشنبه شب كه بين ميرحسين موسوی و محمود احمدی‌نژاد برگزار شد كمتر برآورد شده است.

گفتنی است قطع پخش ماهواره‌ای برنامه‌های شبكه سه سيما، مسوولان سيما و هم چنين بخش فنی را بر آن داشته است تا هم به صورت رله زمينی و هم از طريق امواج راديو ايران جريان مناظره‌ها را به طور زنده به تمام استان‌های كشور ارسال كنند.

بر اين اساس 12 ميليون كاربر سيگنال‌های شبكه سه سيما را به هنگام پخش مناظره ميرحسين موسوی و محمود احمدی‌نژاد (چهارشنبه گذشته) دريافت كرده بودند و گفته شد كه 50 ميليون بيننده در داخل ايران و حدود 100 تا 150 ميليون بيننده در خارج از كشور ـ مجموعا 200 ميليون تن ـ به تماشای آن مناظره‌ تلويزيونی نشسته بودند.

به گفته‌ی عابدينی، مديركل اطلاعات و اخبار خارجی سيما اعلام كرده بود، علاوه بر شبكه سه سيما، شبكه‌های پرس‌تی‌وی و العالم نيز به زبان‌های انگليسی و عربی مناظره احمدی‌نژاد و ميرحسين موسوی را پخش كردند هم چنين شبكه‌های الجزيره انگليسی و عربی نيز به نقل از شبكه‌ی پرس‌تی‌وی و العالم اين مناظره را به صورت زنده به روی آنتن برده بودند، ولی مناظره شب گذشته مهدی كروبی و محمود احمدی‌نژاد تنها از شبكه الجزيره به صورت زنده پخش شد.

امشب (17 خرداد) پنجمين مناظره كانديداهای انتخابات رياست جمهوری ميان ميرحسين موسوی و مهدی كروبی برگزار می‌شود و آخرين مناظره به محسن رضايی و محمود احمدی‌نژاد اختصاص دارد كه ساعت 22 و 30 از شبكه سه سيما پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Kuwait
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
0
0
احمدي تو فكر كردي..........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین