کد خبر: ۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۵
در دیدار با جمعی از دانشجویان و با اشاره به هتاکی‌های اخیر

هاشمی: سکوت جایز نیست

صحنه عمومی جامعه حاکی از آگاهی مردم است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار «جوانان و دانشجویان مستقل حامی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» با اشاره به مبارزات روحانیت و انقلابیون به رهبری حضرت امام (ره) برای سرنگونی رژیم پهلوی، به هتک حرمت، توهین‌ها و افتراهای گوناگونی که توسط ضدانقلاب و منافقین علیه انقلابیون و روحانیت مطرح می‌شد، اشاره کرد و گفت: «با پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست ضدانقلاب و منافقین، موج، توهین، اهانت و دروغ نسبت به مسئولان نظام و روحانیت نیز تشدید شد، که نهایتا به ترور شخصیت‌های انقلاب انجامید».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، رییس مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنانش به فضای مسموم و ناپسند تهمت و افترا در انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: «تا آنجایی که به حق شخصی افراد باز می‌گردد، شاید بتوان گذشت کرد، اما زمانی که به اصل انقلاب، محتوا و پشتیبانان اصلی انقلاب و نظام باز می‌گردد، سکوت جایز نیست و باید با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشیدن جلوی روند مخرب دروغ‌پردازی‌ها گرفته شود».

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به جوان و شاداب بودن جامعه ایران نیز اشاره کرد و گفت: «فضای ناسالم و مملو از دروغ و هتاکی، روح پاک و بی‌آلایش جوانان، دانشجویان و فرهیختگان کشور را مخدوش و زمینه ناامیدی و یاس آنان را فراهم خواهد کرد».

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیاز اساسی امروز کشور را حفظ آرامش، اطلاع‌رسانی و دعوت گسترده مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات خواند و تاکید کرد: «اکنون صحنه عمومی جامعه حاکی از آگاهی و هوشیاری مردم به خصوص جوانان، زنان و فرهیختگان نسبت به مسائل و تحولات کشور است که این هوشیاری خود خنثی‌کننده توطئه‌هاست».

رییس مجلس خبرگان رهبری روند انتخابات را جدا از بداخلاقی‌ها، صحنه‌ای مبارک دانست و گفت: «در انتخابات پیش‌ رو تمام سلایق به نوعی در نامزدهای موجود حضور دارند و اگر مراعات اخلاق اسلامی و انسانی شود، حضور گسترده مردم نتایج مبارکی را برای نظام و کشور به همراه خواهد داشت».

هاشمی رفسنجانی برگزاری انتخابات متعدد در کشور پس از انقلاب را نشانه رشد مردم‌سالاری خواند و گفت: «اکنون جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه و جهان از انتخابات رقابتی برخوردار است و همه ارکان و اقشار کشور موظف هستند که به رشد و بالندگی این نهال نوپا کمک کنند».

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در هر شرایطی باید با مردم صادق و صریح سخن گفت، تصریح کرد: «برخی در شرایط خاص سعی می‌کنند به خاطر زیاده‌خواهی‌ها فضا را آلوده کنند که هوشیاری و حضور پرشور مردم در انتخابات آنان را مایوس خواهد کرد».

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار تعدادی از جوانان و دانشجویان حاضر با ارائه گزارشی از صحنه عمومی انتخابات، هتک حرمت نسبت به بزرگان و مسئولان نظام را محکوم کرده و خواستار شکستن سکوت توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سایر مسئولان نظام و روشنگری در این زمینه شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
هاشمی هاشمی .... خدا نگهدار تو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
دشمن هاشمی دشمن بیغمبر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
از قديم گفته اند طلا كه پاكه چه منتش به خاكه. هر چند ارزش آيت ا.. هاشمي بيشتر از طلاست و قيمتي براي آن نميتوان تعيين نمود. اگر يك هزارم اين تهمتهاي بسيار زشتي كه به جناب آقاي هاشمي وارد كردند را به آبدارچي آقاي احمدي نژاد (و نه خود ايشان) زده ميشد فرياد وا اسلاماي حضرات اصولگرا بلند ميشد ولي افتراهاي رئيس جمهور به سرمايه و پشتيبان انقلاب با سكوت و تائيد آقايان مدعي اخلاق مواجه ميشود. واقعاً براي اين تشنگان قدرت متاسفم.
اميدوارم 23 خرداد شاهد پخش فيلم اخراجيهاي 3 با شركت محمود احمدي نژاد و دار و دسته اش باشيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
خدا بخیر کنه
کاش روزی آید که ایران ایران شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین